pondělí 4. února 2013

100 věcí o mě :)


- OBECNÉ
01. Jméno: Tereza
02. Přezdívka: Tess, Thessa
03. Narozeniny: 22.12.
04. Typ postavy: Přesýpací hodiny
05. Znamení: Kozoroh
06. Pohlaví: žena
07. Třída: 6 semestr; tedy třeťák v letním semestru na VŠ            
08. Škola: Západočeská univerzita
09. Funkce: To už se nenosí, ale na střední nástěnkářka
10. Město: Plzeň
11. Celé nick jméno: Theresa
12. Barva vlasů: Blond
13. Délka vlasů: K pasu
14. Barva očí: Modrá
15. Střih vlasů: Sestříhané
16. Výška: 166 cm
17. Jizvy: Těch je hodně
18. Brýle: Nepotřebuji
19. Piercing: Nemám a nechci
20. Tetování: Mám, a ne jedno
21. Pravák nebo levák: Pravák
- MOJE POPRVÉ
22. Můj první nejlepší přítel: Zlatuška
24. První sport, kterému jsem se věnovala: Lezení po čtyřech? :D
25. První domácí zvíře: Pes
26. První dovolená: Tak v ČR nevím, v cizině Itálie
27. První koncert: TH
28. První láska: Honza
- OBLÍBENÉ
29. Film: Titanic, Černá labuť, Armageddon, Pearl Harbor, Trable v ráji, Anna a král, Jist meditovat milovat, Bez kalhot, Na vlasáku, Rozum a cit, Twilight sága, Harry Potter, Čarodějův učeň, Válka nevěst, těch je prostě šíleně moc :D
31. Barvy: Oranžová, žlutá, starorůžová, hnědá, modrá, zelená, šedá, béžová, červená
32. Rapper: He, Eminem? Já tohle neposlouchám :D
33. Skupina: To je těžký, já mám spíš oblíbené písničky než skupiny, zpěváky či zpěvačky
34. Písnička: A Thousand Years
25. Přítel: Všichni přátelé jsou oblíbení, jinak by to nebyli přátelé :D
36. Sladkost: Dortíky
37. Sport: Tanec
38. Fastfood: Mc´Donalds
39.Oblečení: Elegantní, občas sportovní
40. Obchod: Tally Weijl, HM, Orsay, Promod …
41. Předmět ve škole: Dějiny antropologie, Filozofie
42. Zvíře: Pes, kočka, kůň, všechny zvířata jsou krásný
43. Knížka: Twilight sága, Harry Potter, Odkaz dračích jezdců, Sukuba, Vampýrká akademie, Narnie, Hostitel, Škola noci, Shakespeare … knížky mam ještě radši než filmy, takže takhle velice úzce to stačí :D
44. Časopis: Cosmopolitan, Elle, Love star, Žena a život, Vogue
45. Boty: Tenisky, balerínky, kozačky a lodičky
- PRÁVĚ TEĎ (když píšu tento článek)
46. Pocit: Skvělý
47. Povinnost: Žádná
48. Jsem s: Kočkou J
49. Jím: Nic
50. Piju: Colu
51. Dělám: Vypisuju tenhle dotazník, poslouchám písničky
52. Online: FB, Twitter
53. Poslouchám: Momentálně hraje Angel od Robbieho Williamse
54. Myslím na: Přítele
55. Chci: Aby se umylo nádobí :D
56. Koukám na: Počítač
57. Mám na sobě: Tílko, domácí kalhoty a bačkůrky
- BUDOUCNOST
58. Děti: Chci chlapečka a holčičky dvojčátka
59. Svatba: Chtěla bych jí okolo 25-27 let
60. Místo kde chci žít: Na okraji města kde už je klid jako na maloměstě a okolo příroda J
61. Auto: VW beetle nebo Mini cooper
- MŮJ VYSNĚNÝ KLUK
62. Barva vlasů: Na tom nezáleží    
63. Délka vlasů: Středně dlouhé, k bradě
64. Barva očí: To je jedno
65. Výška: Vyšší než já
66. Roztomilý nebo sexy: Oboje
67. Líbat nebo objímat: Líbat v objetí :D
69. Oblečení: Pokud to nebude z doby XY tak je to fuk
70. Hravý nebo vážný: Jak kdy
71. Romantický nebo přirozený: Přirozený romantik
72. Tlustý nebo hubený: Tak akorát
73. Něžný nebo vášnivý: Mix
74. Přelétavý nebo snadno se vázající: Vázající
75. Zábavný nebo nudný: Zábavný
76. 'Dělač problémů' nebo 'Pan tichý': Ani jeden ale zlatý střední střed
- UŽ JSI
77. Políbila cizího člověka: Ne
78. Pila alkohol: Ano
79. Kouřila: Ne
80. Utekla z domu: Ne
81. Něco si zlomila: Ne
82. Chodila s klukem: Ano
83. Zlomila někomu srdce: Asi ano
84. Pohádala se s někým: Ano
85. Plakala, když někdo umřel: Samozřejmě
86. Plakala ve škole: Ano
87. Někoho zabila: Ne          
88. Zamilovala se: Ano
- VĚŘÍM V ...
89. Bůh: Asi ano, věřím, že je něco mocného nad námi
90. Zázraky: Ano
91. Láska na první pohled: Jo         
92. Duchové: Ano
93. Mimozemšťani: Ne
94. Druhé já: Ne, každý člověk je originál a i kdyby někdo vypadal podobně jako já, nebude to mé druhé já, protože nebude nikdy stejný :D
95. Nebe: Ano
96. Peklo: Ano
97. Andělé: Ano
98. Polibek na prvním rande: Ano
99. Horoskopy: Asi trochu, spíš věřím v osobní horoskop
100. Je tu někdo, koho bys chtěla, ale víš, že ho mít nemůžeš: Ne


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥