středa 20. března 2013

První jarní den :)

Tak a je to; pro některé konečně, tady ... JARO :)
Dnes je první jarní den a musím říct, že u nás se docela povedl, venku je jakžtakž teplo a sluníčko svítí. Já sama jsem tak nedočkavá jako někteří nebyla, zimu mám ráda, ale to neznamená že bych se na jaro netěšila. Popravě, mám ráda všechny roční období a jen stěží a když opravdu "musím" dokážu říct, které je to moje nej ... takže pokud už opravdu "musím" leze ze mě jako z chlupaté deky zima, ale jelikož většinou nemusím ☺ tak řeknu VŠECHNY
Na všech ročních obdobích je podle mě něco krásného, jedinečného, magického a právě díky střídání ročních období mám naši republiku ráda, nedokázala bych žít někde, kde je skoro permanentně zima či léto. Léto miluji pro to že je teplo, sluníčko svítí, člověk se může chodit koupat a hned se také líp jezdí na výlety; podzim zbožňuji pro barevné lesy, šustící listí, procházky ve veselém lese či parku; zimu miluji, obsahuje tolik úžasných věcí a událostí, mám narozeniny, jsou Vánoce, Silvestr, můžu chodit sáňkovat, stavět iglů a "huhuláky", bruslit -  moje slabost, všude je krásně bílo (povětšinou) jako z pohádky, sníh křupe pod nohama a mohla bych tak pokračovat ještě hodně dlouho. A jaro? Jaro mám ráda protože všechno kvete, všude všechno voní, sluníčko nás začíná hřát, ptáčci zpívají, všechno se rodí k novému životu.
Proto Vám přeji, abyste si jaro a zvlášť dnešní první jarní den krásně užili, nejlépe někde venku, aby u Vás bylo taky tak hezky jako tady u mě a aby Vás nic netrápilo, takže ještě jednou přeji ...
Krásný první jarní den ☺♥




5 komentářů:

  1. Krásný článek, já mam nejradši léto =)
    A přeji ti ti taky hezký první jarní den, určitě si ho skvěle užiješ ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn že jsi tak hezky naladěná, tky přeju hezký první jarní den

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký článek. Toho že začalo jaro a u nás bylo taky teplo jsem hned využila a vytáhla sem kolo :D doma jsem si pak udělala ledový čaj a už se těším na přicházející sluníčko

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥