čtvrtek 21. března 2013

Senzabox :)

Nesu Vám inspiraci aneb ... dneska mi přišel můj první SENZABOX :)
Jsem nadšená, balíček je krásný. Je něm vzoreček šampónu od Goldwell, tužka na oči, tělové mléko, buď s vůní citrusu nebo rakytníku, který mám já, čistící voda od Dermacolu, bahenní maska od Anatomicals, od této značky tam měl být ještě balzám na rty, já ale dostala oční gel, to jediné mě trochu zklamalo, radši bych ten balzám, ale co už :) Na druhou stranu mě hodně potěšilo zrcátko, vzorek kafe Starbucks (již jsem vypila a opravdu moooc dobrá káva) a také vzorečky make-upu od Dermacolu, dokonce v mé "barvě" :D, o koupi make-upu od této značky docela uvažuji, tak aspoň uvidím jestli mi sedí nebo ne, což je velké plus. Taky je tam vzoreček omlazující péče 30 + což tedy opravdu není pro mě, ale aspoň udělám sestře radost :)
Všechno jsem to samozřejmě nafotila a pak jsem s fotkami také kouzlila, tak se jim nedivte☺
A co vy, už jste senzabox vyzkoušeli?














2 komentáře:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥