úterý 16. dubna 2013

Malé/velké radosti :)

Dneska jsem si, po delší době, koupila nové balerínky :) Už jsem je vážně potřebovala a žadné jiné jarní boty nemám :D Jsem z nich opravdu nadšená, strašně se mi líbí a měli poslední v mojí velikosti, jaké to štěstí ☺, koupila jsem si i podpatěnky, pro větší pohodlí.
Dneska jsem taky dostala od přítele dárek - kompaktní Tangle Teezer, moc se mi líbí, chtěla jsem hřeben co bych nosila v kabelce a tenhle se do ní úplně hodí, i designem :) Od ségry jsem o víkendu také dostala stříbrné, ručně dělané, náušničky. No pak jsem si ještě dneska udělala radost dobrůtkami a mým oblíbeným brusinkovým džusem ♥
P.S.: s fotkami jsem si trochu pohrála :D




Balerínky 


Podpatěnky :)

Naušničky :)

Tangle Teezer

Úžasný hřeben od úžasného přítele ♥♥

Best day ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥