středa 5. června 2013

Weekend

Víkend se v Čechách bohužel nesl ve znamení záplav. Mě se to naštěstí až tak nedotklo, ale jelikož bydlím docela blízko Radbuzy, taky jsem se strachem sledovala co se bude dít, nejvíc je mi ale líto zvířat - útulků, kterých se to dotklo, ZOO apod. a těm jsem se taky rozhodla pomáhat a potkat alespoň něco. Jinak jsem si víkend, který mi začal už od čtvrtka, užila. Pouštěli jsme s přítelem lampionek štěstí a co víc, zvládla jsem bludiště :D
Jinak ulítávám na Medvídkovi Pú, sice to je asi divné, v mém věku, ale nijak mi to nevadí. No a ta poje posedlost způsobila že když jsem viděla párky s ním musela jsem je přítelovi koupit (ne že by taky zbožňoval Púa, ale já párky moc nemusím) a následně jsem zahlídla i bublifuk (ano, opět důkaz o mé velké vyspělosti), který jsem hned vzala taky :D Někdy  i přijde že jsem prostě zamrzla v dětském věku a dospělost se u mě určuje pouze datem narození :)
A jak jste si užili víkend vy? Uvízli jste také v jiném, dětském, puberťáckém, věku, i když máte být papírově dospělí?


2 komentáře:

  1. Ty záplavy jsou hrozný, nás se to naštěstí taky nedotklo, ale je to hrozně smutný.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥