pondělí 30. prosince 2013

Christmas No. One

Štědrý den jsem strávila přesně podle mého gusta, akorát mi chybět sníh. Celý den jsem byla s rodiči, koukala na pohádky a připravovala s maminkou vše na Štědrý večer :) Večer k nám přišla babička, která s námi je vždy na Štědrý večer. Po večeři jsme šli je stromečku, zazpívali si "Nesem Vám noviny" a dali se do dárků, pak jsme se podívali na pohádku a jedli dobroty :)
Další den k nám přijela ségra a když odjeli jeli jsme k nejstarší sestře, protože její děti byli trochu nemocné,tak nemohli přijet oni. Po cestě zpět jsem se zastavila u přítele, 27.12. jsme jeli ke druhé sestře na návštěvu, pak ta nejstarší jela k nám a přítel taky, rozbalili si dárky atd. Neteř dostala Monster laboratoř, tak jsme rovnou něco vyráběli :D 28.12. jsem si užila pohodový den s rodinou, ráno jsem hlídala svoje dvě neteře a odpoledne jsme dělali "blbosti". 29.12. mě a přítele vezla mamka s taťkou k nám, protože tolik věcí bychom vlakem neutáhli :D

Prostřeno k večeři :)
Stromeček ♥
Dárečky :)
Něco na sebe
Taško-deka na pláž :D
Pomocníci ve cvičení: digitální švihadlo/pulsmetr s hodinkami
Propiska s kamerou :D
Šampón s condicionérem od ségry a parfém od mamky :)
Porcelánová panenka od nejstarší ségry/knížky od rodičů
Bačkůrky/válenky Esprit/lodičky
Skřítek Yano :D
Hodinky od přítelovi mamky
Co jste dostali vy?

8 komentářů:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥