pondělí 30. prosince 2013

Christmas No. Two

Včera jsme s přítelem slavili naše Vánoce, samozřejmě i s naší kočičí láskou - Mínou. Přijeli jsme do Plzně okolo druhý, vybalili jsme a dali dárky pod stromeček, potom přítel skočil do krámu a já obalila řízky, připravili jsme se - sebe i byteček :D, dali jsme kočičce kapsičku s lososem - její milovaná a zasedli ke stolu. Po večeři jsme zpívali koledy a rozbalili si dárky :) Večer jsme se potom ládovali chlebíčky a cukrovým a koukali na Vánoční koledu a Polární expres, musím říct, že nemám ráda když se k nám cpe Santa Claus - zaměňuje se za Ježíška, je všude namalovaný atd. ale filmy/pohádky s ním mám ráda, protože nám prostě jen ukazují cizí tradici, jak to mají jinde, a to mi přijde v pořádku, každá země má nějaké své tradice, navíc mi přijde, že u nás se moc nových hezkých pohádek netočí a filmů už vůbec ne, na rozdíl od USA či VB, netuším proč :D To je tak všechno k mým Vánocům číslo dvě :) ♥

Dárky :)
Dárečky naší Míny
Společné dárky:

Krásné povlečení 
Mlýnek na pečivo a oříšky
Mlýnek na maso
Mlýnek (o5) na pepř a sůl

Přítelovy dárky:

Dárková kazeta od mojí mamky
Balíček David Beckham - ode mně 
Taky ode mně - DVD a PC hra
 Moje dárky:

Playboy
Balíček Venus
Opět něco na cvičení :D
:)
Sada 24 kosmetických štětců od přítele :) ♥
:)
Od kamarádky
Od jiné kamarádky :) 

6 komentářů:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥