středa 1. ledna 2014

Silvestr :)

Moji drazí, jak jste si užili Silvestr a Nový rok? Já skvěle, včerejšek jsem začala kinem, zašli jsme si s přítelem na Ledové království, no, přítele jsem spíš "donutila" tam se mnou jít :D mě se ta pohádka moc líbila, jenom bych chtěla aby královna taky našla nějakého milého. Večer jsme pak šli do jednoho Café-Baru, kde jsme byli do cca jedenácti, pak jsme se vrátili k nám pro láhev šampáňa a kelímky a vydali se na náměstí na ohňostroj. Ohňostrojů jsme si tedy užili až až, protože tam skoro všichni stříleli už před půlnocí :D načeš mi něco z toho spadlo do okna, takže mi začalo strašně slzet a nic jsem na něj neviděla, proto jsem novoroční ohňostroj viděla jen na jedno oko :D pak jsme se ještě koukali na další ohňostroje, ale po tom co mě flaška trefila do hlavy jsme opustili "válečnou zónu". Zašli jsme si na panáka, na jídlo a domů ☺

A jak jste Silvestr strávili vy?










4 komentáře:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥