neděle 2. března 2014

Happy ONE year :)

Rok se s rokem sešel a k tomu měsíc navrch. Ano, měla bych se stydět, protože jsem zapomněla na první narozeniny svého blogu.
1. února 2013 jsem blog založila a napsala první příspěvek/článek by bylo moc vzletné přirovnání :D
Ani se mi tomu nechce věřit, že už je to více než rok, co si tu tak píšu :) Blog jsem založila kvůli tomu, abych zjistila co na tom blogování všichni tak mají (a taky abych se měla kde vykecávat :D) - co jsem zjistila?
Že je to super věc - je to něco, díky čemu mohu vyjadřovat své názory, styl, ukázat co mám ráda, co mě baví a navíc mohu dostat zpětnou, objektivní vazbu, mohu se díky blogu "setkat" s různými lidmi, ať těmi co mají podobné názory jako já, nebo těmi kteří si myslí zase něco jiného, tak jako tak jeto pro mou osobu objevné a ráda zjišťuji názory druhých.
Čtenářů nemám moc, třeba se to změní, třeba ne, ale Vám, kteří mi píšete komentáře a reagujete, chci velice poděkovat. Každý Váš komentář, podnět, ale třeba i kritika (pokud je slušně podaná) mě těší, ráda s Vámi komunikuji a ráda se dívám zase na Vaše blogy, takže Vám chci ještě jednou moc poděkovat

 DĚKUJI


8 komentářů:

  1. GRATULUJU !!! A na dále budu moc ráda navštěvovat tvůj blog! Jen tak dál, hlavně ať tě to baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Baví mě to strašně, ani bych neřekla že to už je rok :)

      Vymazat
  2. Gratulace! :) A ať to ještě dost let vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý :)) Gratuluju :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super .. gratulujem :) Prajem ešte plno ďalších rokov ! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥