neděle 27. července 2014

Summer wishlist

Prázdniny jsou ve své půlce, no, alespoň pro většinu, blíží se srpen a já se musím začít učit na opravné státnice ze sociologie, nebude to ale zase nijak strašné, škola mi jinak začíná až v říjnu; a končila jsem v červnu, takže si léta užívám opravdu dost ;) Navíc počasí je opravdu vyloženě letní, na mě někdy až moc, ale snést se to nedá :D MUSÍM SI KOUPIT VĚTRÁK!!
Mimo větráku/ventilátoru mám na seznamu ještě pár maličkostí, které si chci pořídit a tady jsou:


Maxi šaty - strašně se mi líbí a chci si jich pár pořídit, konkrétně tyto z H&M taky (ale ne jen je), konkrétně k nim si chci pořídit i nějaký jednoduchý, útlý pásek 
Letky - brýle se v létě vždycky hodí
Náušnice - zamilovala jsem se do nich, ale u nás stále ještě nejsou a to je chodím vyhlížet týden co týden, dokonce jsem se na ně už ptala a prý do 2 týdnů, tak snad, ale jestli ne ... :D
Krajkové kraťasy - já na kraťasy tedy vůbec nejsem, ale krajkovým nemohu odolat ;)
Žabky - boty, boty, boty, boty ... :D
Lush - mám vybrané 3 produkty, které chci: 1. Charity Pot - tentokrát jde výtěžek na zvířátka, takže musím, 2. Mask of Magnamity - v tom parnu se mi šíleně potí obličej a čistící maska je pro mě nezbytností, 3. H´suan - pomocník na vlásky, o ty se prostě musí pečovat ;)
EOS - balzánek
Knihy - Jana Eyrová mi ve sbírce ještě chybí a toužím si jí přečíst = četla jsem Na Větrné hůrce, kterou napsala její sestra Emily a knihy od Austenový, je třo mam tak nějak spojené ;) no a Osvícení, musím konečně sebrat odvahu :D
Polaroid - taky milujete polaroid tak jako já? :) ♥

Po čem prahnete Vy?

6 komentářů:

  1. Jó, knížky jsem měla na léto podobné, Jana Eyrová je moc pěkná :)).
    Maxi šaty by semi taky hodily. Ale teď nejvíc toužím po nějakém hezkém klobouku:).

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek, i wishlist je povedený ! :) Krajkové kraťasy se mi taky strašně líbí, ale připadám si v nich divně takže ne :D Janu Eyrovou bych si také ráda přečetla, ale protože(já hloupá) jsem se nejprve podíval na film, který se mi moc nelíbil, moc se mi do toho nechce. Přemýšlím o tom Polaroidu je to úžasný něco vyfotit a během okamžiku ti to vyplivne fotku :D Já teda mám foťák na film, s kterým fotím, ale teď se mi ten film nějak vyvlíkl uvnitř fotáku takže mám asi po fotkách :/ Achjo :D
    Měj se hezky a užívej volna ! :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já vždy film odlišuji od knížky, protože vím že to bývá dost odlišné, takže tohle mám v pohodě :D Já mám jinak kompakt, ale už jako malá jsem měla polaroid ráda, měli jsme ho doma ale pak ho asi vyhodili :/ Taky si užívej léta :)

      Vymazat
  3. Tak já chci asi jen ten pásek :D Třeba z Lush už jsem celkem vyléčená, jejich složení bývá často dost strašné (žádná příroda).. některé věcičky jsou krásně voňavé, ale zase ne všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě z Lush ráda jen něco, něco mi nesedí, něco miluju a tak ráda zkouším další a další :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥