čtvrtek 2. října 2014

Imatrikulace

Zdravím moji milý ...
včera (1.10.) jsem měla od 15:00 imatrikulaci ve Velké aule Karolina ♥
Jela se mnou maminka, takže jsem tam nebloudila sama a to bylo moc fajn ☺imatrikulace sice byla neveřejná, ale chtěly jsme se potom ještě podívat po nějakých obchodech. Přijely jsme brzo, takže jsme našly kde to bude a pak si šly sednou na něco dobrého :)
Ve 14:30 jsem byla na místě a potkala holčinu se kterou jsme hledaly ty karty, takže super náhoda ☺
Samotná imatrikulace byla celkem fajn - sedli jsme si, popsali nám jak to bude probíhat a pak to začalo - přišli "pohlaváři", chvíli se mluvilo, přečetl se slib, přísahali jsme, velikáni odešli a pak jsme i my mohli odejít, dostali jsme tašku a byli jsme venku.

S mamkou jsme pak jely do metropole, kde jsme koupily sako a šálu, sako mám dostat od mamky a šálu od ségry - k svátku :)
Toť vše, nic složitého ani těžkého, ale třeba to jednou někomu pomůže, já jsem totiž vždy před něčím novým nervózní a ráda si přečtu jak to probíhá, jak to měli ostatní atd.

Napište mi co teď děláte vy, moc se těším :)

"Všechno své nosím sebou"
Taška :)




Sešit
Propiska 

Placka ♥

6 komentářů:

  1. Jé, hezké věcičky si tam dostala :) Já jsem včera lovila knižky v knihovně kvůli bakalářce :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, potěšilo mě to, na staré škole jsme nedostali nic, takže příjemné překvapení :)
      Tak doufám že jsi ulovila vše co jsi potřebovala a půjde to jak po másle, psaní bakalářky mám stále v živé paměti :)

      Vymazat
  2. Úplně jsem si vzpomněla na svou imatrikulaci :) Já si teďka pročítám blogy a za chvilu už půjdu do hajan :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥