pondělí 13. října 2014

Svátek :)

V nedávné době jsem měla svátek, s rodinou jsem ho slavila 4.10. a 11.10. s přáteli, nejlepší bylo, že na pravé datum jsem měla imatrikulaci :D
Myslím, že už jsem se tu někdy svěřovala, že neslavím Terezu 15.10. ale 1.10. na sv.Terezii z Lisieux a psala jsem i jak to vzniklo. To jen na úvod, aby se nikdo nedivil, že Tereza má svátek až 15. října ;)


Obě oslavy jsem si moc užila. Doma jsme udělali chlebíčky, koupili se zákusky, dobroty a tak. U nás to probíhá tak, že mi rodina někdy po obědě popřeje, přijdou i nejbližší známí, sedneme si všichni do kuchyně, dáme si kafčo, jíme dobroty a kecá se :D
Tenhle rok to ale bylo o něco zvláštnější, protože se zároveň (a to na obou oslavách) slavilo zároveň i moje ukončení VŠ :) Ráno mě dokonce probudili děti (moje 3 neteře a synovec) a dali mi dárky co mi vyrobili, bylo to úžasné a udělalo mi to moc radost♥

Pohromadě
Všechno co mi vyrobili děti: srdíčka + princezna, to mám prý pod hrníčky,
obrázky, nalepená písmenka (abeceda) a nápis Dorotka (to mi napsala moje
4letá neteř ♥) a velký "plakát" s fotkami, s pozdravy,
něco o mě a tak :) ♥
Od rodičů: chlupatá vesta, sáčko (to jsem nakonec měla na promoci),
balíček
Balíček obsahoval krém na ruce a ochranný krém + prstýnek
Lindor od přítelových prarodičů a druhá čokoláda od přítele
Od kmotry :)
Od "strejdy"
Babi mi dala rovnou přání k promoci a peníze
Miluju růže, od rodičů
 
Od ségry s rodinou

No a oslava s přáteli, to asi každý zná, šli jsme do baru, pili, kecali, smáli se ... přítel mi tohle platil (útratu + panáky co jsme si připíjeli pro všechny) což byl jeho hlavní dárek k svátku :)

Baileys ♥
Od kamarádky :D
Jak probíhají oslavy u Vás?

6 komentářů:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥