čtvrtek 13. listopadu 2014

TAG - 100 otázek, na které se nikdo neptá

Před nedávnem (no dobře, jsou to asi dva týdny) jsem narazila na tento tag. Moc se mi líbil a tak jsem se rozhodla, že ho také sepíšu. Když jsem si opisovala otázky, měla jsem občas chuť s tím přestat - 100 otázek je opravdu hodně. Každopádně mě bavilo když jsem ho někde četla, ráda se o někom, koho čtu, dozvím něco dalšího, tak snad se bude alespoň někomu líbit :D

1. Spíš s otevřenými nebo zavřenými dveřmi?
- doma v Plzni spíme s otevřenými dveřmi, protože naše kočička s námi ráda spí v posteli nebo na okně, kde má svoje deky, ale záchod, jídlo, pití ... má ve vedlejším pokoji, taky se ráda prochází, takže dveře nezavíráme, stejně by nám donutila je otevřít :D Ale doma u rodičů nebo kdekoliv jinde spím s dveřmi zavřenými - taky jde určitě o to, že jinde se po domě pohybují i jiní lidé, zato u nás chodíme s přítelem spát společně a nic mě tedy neruší :)

2. Bereš si sebou domů šampóny a kondicionéry z hotelu?
- ne, ani v hotelu je nepoužívám, mám citlivou pokožku hlavy a tak raději používám svoje ověřené výrobky

3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi?
- ano, ke spánku potřebuji tmu a klid, samozřejmě na některé zvuky z venku už jsem zvyklá, ty už ani neberu :D ale světlo mi vadí dost, proto také uvažuji o koupi masky na spaní - naproti nám je škola a když se tam okolo šesté rozsvítí světla, tak mě to často vzbudí, šero beru, ale světlo z vedlejší místnosti, blikající popeláře apod. už ne

4. Ukradla jsi někdy dopravní značku?
- ne, co bych s ní dělala? :D navíc jsem proti krádežím

5. Používáš post-it nálepky?
- používám je celkem často, mám je ráda a jsou užitečné :) nejlepší jsou ty barevné, veselé, srandovní ♥

6. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila?
- ne, pokud dostanu nějaké kupony, vytrhám pouze ty, které chci použít, ostatní nechávám a nebo vyhazuji

7. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadal medvěd nebo roj včel?
- medvěd, včely znám (máme včely) a bylo mi milejší, kdyby mě napadl medvěd a to hned ze dvou důvodů - za prvé, vím jak se zachovat, stočit se, prostě pokusit se to přežít (ovšem uchránit se včel je docela obtížné, i když jsem u těch našich, není mi příjemné když jich okolo mě začne hodně kroužit, i když nic nedělají) a za druhé si myslím, že smrt od medvěda by byla rychlejší

8. Máš pihy?
- nemám

9. Usmíváš je vždycky na fotkách?
- vždy ne, občas se směji, občas se tvářím normálně, jindy zase dělám ksichty, takže vždy stoprocentně ne ;)

10. Co tě u lidí nejvíc rozčiluje?
- neupřímnost, lži, faleš a podobné vlastnosti

11. Počítáš někdy kroky při chůzi?
- ne, jediné co občas počítám jsou schody, ale občas si hraji takové ty hry jako "nesmím šlápnout na spáry" apod. :D

12. Už jsi někdy stanovala?
- ano, mnohokrát, stanuji hrozně ráda, bohužel na to v posledních letech nebylo tolik času

13. Kdy jsi naposledy stanovala?
- nevím kdy to bylo, ale myslím že to bylo s přítele na Hracholuskách

14. Tancuješ někdy i bez hudby?
- joo, to se mi občas stává - ale není to úplně bez hudby, hudba mi hraje v hlavě, ovšem někdo mě vidět, vypadala bych asi trochu cákle

15. Koušeš tužky?
- upřímně se přiznám a musím říct že ano, nemůžu se toho zbavit, i když se snažím, ale dělám to mimovolně, něco píši, zamyslím se a pak koukám že koušu tužku/propisku

16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden?
- s dost, spočítané to nemám, ale byla jsem ve škole a taky v práci, takže jsem byla s hodně lidmi

17. Jak velkou máš postel?
- u obou "doma" mám letiště

18. Jaká je tvá písnička týdne?
- Roar od Katy Perry

19. Vadí ti když kluci nosí růžovou?
- no, s klukem který by jí nosil bych si asi nezačala, docela by mě to odpuzovala, ale jinak je mi to jedno

20. Díváš se na kreslené filmy?
- strašně moc ráda, především pohádky ♥ je to super relax, vždy se při nich nasměji a odpočinu ;)

21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
- nemám jeden nejoblíbenější film a mám ráda filmy mnoha žánrů. Pokud bych ale měla něco jmenovat, mám ráda např.: Titanic, Pýcha a předsudek, Na vlásku, Ledové království, Anna a král, Psycho, Bezpečný přístav, Ledová královna, Stmívání (sága), Harry Potter, Čelisti, Hříšný tanec, Kráska a zvíře, Láska nebeská, Mumie, Polární expres, Pretty woman, Vánoční koleda ... je jich prostě moc

22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla?
- někde v lese kam moc lidí nechodí? asi

23. Co piješ k večeři?
- šťávu, vodu, džus, čaj ... nemám jedno pit které by nějak převažovalo, prostě co zrovna je a na co mám chuť

24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety?
- pokud už je jím tak do ničeho, nemám to ráda

25. Tvoje oblíbené jídlo?
- nemám jedno oblíbené jídlo, ale určitě je to kuřecí maso na různé způsoby a burger

26. Na které filmy se můžeš koukat pořád a stále se ti líbí?
- na všechny které jsem vypsala v otázce číslo 21 a mnoho dalších, je jich opravdu hodně + oblíbené seriály jako jsou Gilmorky, Čarodějky, PLL a tak :)

27. Koho jsi naposledy políbila?
- přítele ♥♥

28. Byla jsi skautka?
- ne a ani bych jí být nechtěla :D

29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu?
- nikdy - ani teď, ani kdybych měla dokonalou postavu

30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír?
- docela nedávno, je to tak měsíc zpátky ☺

31. Umíš u auta vyměnit olej?
- ano, není to nic těžkého

32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu?
- ani za rychlou jízdu, ani na nic jiného, nikdy jsem žádnou pokutu ani napomenutí nedostala :)

33. Už ti někdy při jízdě autem došli pohonné hmoty?
- nikdy :D

34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič?
- sendviče si moc nedělám, ale mám ráda na sladko tmavý toastový chléb s arašídovým máslem a banánem a normální sendvič s máslem (nějakým mazáním), salámem, okurkou a salátem

35. Nejlepší jídlo k snídani?
- ovoce nebo ten toast s araš.máslem a banánem

36. Kdy běžně chodíš spát?
- okolo půlnoci

37. Jsi líná?
- jak kdy, mám období kdy jsem hooodně líná a nechce se mi nic dělat a jindy jsem přehnaně aktivní kdy nesnesu ani chvilku lenošení, povalování atd. :D

38. Za co ses jako dítě převlékala na karneval?
- za princeznu, andělíčka, kytičku, Esmeraldu ... víc nevím
39. Jak je tvé znamení v Čínském horoskopu?
- v Čínském horoskopu jsem kůň, jinak například v Egyptském jsem Anubis, v Indickém Makara, v Indiánském Husa (ach jo :D ), v Keltském Buk ...

40. Kolik jazyků umíš?
- dva

41. Odebíráš nějaké časopisy?
- ano, mám předplacený Cosmopolitan a docela často si kupuji Ženu a život a sem tam Elle

42. Máš radši lego nebo pexeso?
- mezi těmito dvěma se rozhodovat nemůžu, pro mě to jsou úplně odlišné hry - pexeso je dobré na paměť atd., lego na myšlení až tak není, spíš na uvolnění, ale zase je víc aktivnější

43. Jsi tvrdohlavá?
- jsem a to hodně, někdy je to na škodu, jindy mi to zase v ledasčem pomáhá

44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková?
- neposlouchám ani jednu

45. Dívala ses někdy na mýdlovou operu?
- ano, koukám :D

46. Máš strach z výšek?
- ne, naopak mám výšky docela ráda

47. Zpíváš si v autě?
- jen když jedu sama nebo s přítelem

48. Zpíváš si ve sprše?
- nemáme sprchu, jen vanu :D a ne, čtu si

49. Tancuješ v autě?
- v autě se dá tancovat? :o tak to netuším, sem tam se vrtím do rytmu, ale tomu tanec neříkám ;)

50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň?
- držela jsem jí, ale nestřílela jsem

51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa?
- to už bude několik let, alespoň 4 roky

52. Zdají se ti muzikály kýčovité?
- ne, mám muzikály moc ráda, celkově ráda chodím do divadla :)

53. Jsou pro tebe Vánoce stresující?
- vůbec, Vánoce miluji a vždy se na ně strašně těším. Dárky si vymyslím předem, pak je pomalu nakupuji, s předstihem peču cukroví a užívám si tu atmosféru - výzdobu, trhy (u nás i v cizině), Mikuláše, zpívání koled na náměstí ...  ♥♥

54. Už jsi někdy jedla pirožky?
- ne

55. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč?
- mám ráda především s lesním ovocem - maliny, borůvky, ostružiny, lesní jahody a pak obyčejné jahody, takže ty :)

56. Čím jsi chtěla být jako dítě?
- maminkou, princeznou, letuškou, herečkou, veterinářkou ...

57. Věříš za duchy?
- řekla bych že spíš ano, žádného jsem neviděla, ale myslím si, že tu mohou být

58. Už jsi někdy měla pocit déja vu?
- hoooodně často

59. Bereš denně vitamíny?
- ne, neberu je ani nedenně (tedy vůbec), i když bych možná některé potřebovala - pokud se tedy bavíme o vitamínech v tbl. ovoce a zeleninu jím ;)

60. Nosíš pantofle nebo bačkory?
- nosím, nejradši mám svoje teplé domácí válenky

61. Nosíš župan?
- občas ano, mám saténový i bavlněný/hřejivý župan

62. V čem spíš?
- v přítelově tričku, spacím tričku z H&M (mám s kočičkou a Mickey mousem) a nebo v pyžamu (tričko a kalhoty na spaní)

63. První koncert?
- Tokio Hotel :D

64. Tesco, Kaufland nebo Billa?
- za mě asi Tesco, nakupuji tam nejčastěji

65. Nike nebo Adidas?
- Nike

66. Brambůrky nebo křupky?
- brambůrky (přesněji Super penne nebo Pom-Bär)

67. Buráky nebo slunečnicová semínka?
- burááááky

68. Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien?
- ne, nikdy, nemám páru kdo nebo co to je :D

69. Brala jsi někdy hodiny tance?
- ano, chodila jsem do tančních, takže klasické tance, také jsem chodila na zumbu, teď chodím na bokwu a byla jsem si na orientálních tancích

70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner?
- doufám že už žádný budoucí nebude :D a jinak chci, aby přítel dělal především to, co ho baví

71. Umíš srolovat jazyk?
- bohužel ne :D

72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži ve slabikování?
- ve třídě jsme takové soutěže pořádali a několikrát jsem si vyhrála :) ale jinak ne, celoškolní soutěž nebo tak se u nás nikdy nepořádali

73. Už jsi někdy plakala radostí?
- často a především smíchy

74. Máš nějaké gramofonové desky?
- já osobně ne, ale máme jich doma celkem dost

75. Máš gramofon?
- není jen můj, ale gramofon máme

76. Zapaluješ pravidelně kadidlo?
- kadidlo nevlastním, takže ne

77. Už jsi někdy byla zamilovaná?
- ano, jak pubertální lásky, tak trvalejší

78. Čí koncert bys ráda viděla?
- nemám přímo konkrétního interpreta kterého bych chtěla vidět, takže na žádném přímo nelpím

79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy?
- na Kabátech

80. Studený nebo horký čaj?
- jak kdy, v létě studený ba přímo ledový, jinak teplý, úplně horký by byl moc :D

81. Čaj nebo káva?
- oboje a k tomu i horkou čokoládu ♥

82. Gumoví medvídci nebo čokoláda?
- jednoznačně čokoláda, mňam

83. Umíš dobře plavat?
- myslím že plavu dost dobře a navíc ráda

84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu?
- ani to jinak nedělám, vadí mi držet si nos, stejně jako mít zavřené oči, vždy je mám pod vodou otevřené

85. Jsi trpělivá?
- ve většině případů ano, ale najdou se i situace kdy se něčeho nemůžu dočkat

86. DJ nebo skupina na svatbě?
- nevím, jednoznačně ale musí umět hrát klasiku i moderní písničky

87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži?
- párkrát jako dítě něco ano, ale už dlouho nic

88. Byla jsi někdy na plastické operaci?
- ne

89. Máš raději černé nebo zelené olivy?
- nejím olivy :D

90. Umíš plést nebo háčkovat?
- uměla jsem, ale myslím že teď už bych neupletla ani neuháčkovala nic

91. Ideální místo pro krb?
- obývací pokoj

92. Chceš se vdát?
- ano chci ♥

93. Pokud jsi v manželství, jak dlouho?
- nejsem, jsem pouze v partnerském vztahu, za pár dní (29.11.) to bude 6 let ♥♥

94. Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná?
- do nynějšího přítele :)

95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem?
- já nevím, těžko definovat, tedy ne že bych se schválně vztekala nebo plakala abych svého dosáhla, ale určitě se stane že jsem naštvaná a dál si prosazuji svou/trvám na svém, pak je otázka zda to na ostatní působí tak že mi "podlehnou" nebo to s nimi nic nedělá. Ale úmyslně to nikdy nedělám

96. Máš děti?
- ale, ale mám 3 úžasné neteře a jednoho synovce, ti mi zatím stačí

97. Chceš děti?
- strašně moc :) mám je hodně ráda, ale teď se na ně ještě necítím, vím ale, že je chci

98. Tvoje oblíbená barva?
- béžová, bílá, oranžová

99. Chybí ti právě někdo?
- rodina, dlouho jsem kvůli škole nebyla doma (v týdnu pracuji a o víkendu škola) a už se mi dost stýská, už se těším na zítra, konečně pojedu domů a uvidím je :)

100. Příhoda, která se ti přihodila ve škole?
- žádnou zvláštní příhodu nemám

12 komentářů:

  1. Moc pěkný tag :-) Děti mám taky moc ráda a s přítelem jste teda pěkně dlouho, jen tak dále :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já doufám že už to bude jen déle a nic jiného :D

      Vymazat
  2. To se spárama na dlažbě dělám občas taky :D :D Téda, už skoro 6 let s partnerem, přeju plno další skvělých let :). Taky neumím srolovat jazyk a fakt obdivuju ty, co umí :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel ho zrovna srolovat umí, tak na mě někdy machruje :D

      Vymazat
  3. Úžasný ! Musím říct, že u spousty otázek jsem měla stejné odpovědi :)

    Nicole

    OdpovědětVymazat
  4. prečítala som to celé a veľmi ma to bavilo :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥