čtvrtek 11. prosince 2014

TAG - můj domácí mazlíček

Jsem tu s dalším tagem, tentokráte na téma "můj domácí mazlíček". Tento TAG jsem viděla mockrát, jak v psané formě tak ve formě videí a jelikož i já mám, jak jistě víte, svého veeelikého mazlíčka, chtěla bych se s Váni o něj podělit :) TAG budu psát na svojí kočičku Mínu, jejíž fotky jste již na blogu mohli vidět, tak, jdeme na to ☺

1. Jaké je to plemeno?
- žádné, je to pouliční směska. Občas vypadá jako kočka divoká, takže bůh ví co to je vlastně zač :D

2. Jak se tvůj mazlíček jmenuje?
- naše zlatíčko se jmenuje Mína

3. Jak k tomuto jménu přišel/a?
- když jsem se dozvěděla že mám kočku, okamžitě jsem začala hledat v kočičím kalendáři jména, nakonec jsem jedno vybrala (ne, nebyla to Mína), ale pak, jak jsem o ní stále přemýšlela, se mi stále Mína vracela, začala jsem tak o ní uvažovat a tak se stala Mínou

4. Je to holka nebo kluk?
- je to kočičí slečna, takže holka :)

5. Jak dlouho svého mazlíčka máš?
- 3 roky a 4 měsíce

6, Jak jsi ke svému mazlíčkovi přišla?
- dlouho jsem kočičku chtěla, stále jsem o ní přemýšlela a rozhodovala se nad perskou či podobnou chlupatou a britskou, ale spíše jsem chtěla nějakou chlupatou, protože ty mi připadají roztomilejší. No a pak mi jednou v létě přítel volá a že má pro mě kočku, tak se ptám co to je (za rasu) a on nic, že jí našel napůl vypelíchanou a vyhublou na ulici, ale jinak je chlupatá hodně. Přiznám se, zprvu jsem nebyla nadšená ... pak jsem na nimi jela a já si jí na první pohled zamilovala. Byla úžasná a taaak sladká. Jsem ráda že jí mám a že nemám žádnou kupovanou, také jsem ráda že jsme pomohli koťáku, které by jinak pravděpodobně nepřežilo. Ze začátku byla opravdu ošklivoučká a strašně hubená, kost a kůže a hlavně strašně malinká, pak se z ní ale stalo to nejdokonalejší koťátko pod sluncem ♥

Tady už vypadá hezky a chlupatě, po několika dnech co jsme jí měli
7. Jak je tvůj mazlíček starý?
- jelikož jsem jí našli jako opravdu malinkatou, byla jen pár týdnů stará, tak je jí přes 3 roky a cca 5-6 měsíců

8. Jaké vlastnosti tvůj mazlíček má?
- tak hlavně je to mazlinka, lenoch, prdlouš ... je milá, věrná, tulivá, přátelská (pokud už někoho zná), jinak je hodně plachá a bojí se

9. Co pro tebe tvůj mazlíček znamená?
- celý svět, je pro mě strašně důležitá. Vždy jsem byla spíše "psová" ale do bytu jsem psa nechtěla, tak jsem se rozhodla pro kočičku a jsem vděčná že jí mám, vždy na nás čeká u dveří, spí se mnou, když pláču přijde se pomazlit. Nedokážu si představit že by tu s námi ta chlupatá láska nebyla ♥

10. Jaké má přezdívky?
- Míňuška, Míňucha, surikata, láska, váleček, čuminka, leňoušek a dneska jsem jí začala říkat Morty (znáte Madagascar ne? :D )

11. Kde tvůj mazlíček pobývá?
- pohybuje se jenom vevnitř v bytě, ven se jí nechce, jinak může být kde chce, jediné co nemůže je kuchyňská linka a stůl, jinak se válí kde jínapadne :D občas je u přítele doma (u jeho rodičů), tam se také pohybuje také v celém domě, tam byla prvních pár dní než jsme jí odvezli do Plzně, takže je tam zvyklá a má to tam ráda, přítel si jí tam vozí když jedeme domů na delší dobu, na Vánoce nebo tam je na "prázdninách" když jedeme na dovču :)

12. Je tvůj mazlíček občas "blázen"?
- ano a často, někdy jí prostě hrábne a začne lítat po bytě sem a tam - ne že by něco honila nebo lovila (hračky), prostě opravdu jen tak, vyskakuje a prostě dělá blbosti

13. Jezdíš s ním na výstavy/soutěže?
- ne, i kdybych měla výstavní kočku, nejezdila bych, nemyslím že je to pro tu kočku životně důležité a tím méně pro mě, mám jí jako mazlíčka, ne trofej co vystavuji

14. Oblíbená činnost?
- mazlení, spaní, papání

15. Oblíbené jídlo?
- maso, maso, maso a zase maso :D

16. Máš vtipnou příhodu se svým mazlíčkem?
- mám jich několik, ale nejvíce mě pobavilo, když se jednou převalovala na gauči, dělala sudy a pak to nevychytala a z gauče spadla (jak se převalovala), vůbec to nečekala (no ani my ne), pak na nás vykoukla s takovým pohledem jako "co se stalo?" no vybuchli jsme smíchy :D




1 komentář:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥