sobota 24. října 2015

Kuřecí kousky v omáčce se špagetami

V tomto týdnu jsem zkoušela něco nového a straaašně nám to s přítelem chutnalo, proto bych se o tento recept s Vámi ráda podělila :)

Ingredience:
  • 1 lžíce másla
  • kuřecí prsa/stehna nakrájená na kousky 
  • 120 g sušených rajčat, ale jde dát více i méně, dle chuti
  • 3 stroužky česneku
  • 300 ml smetany
  • parmezán nebo podobný sýr
  • sůl, pepř
  • chilli kousky
  • sušená bazalka
  • špagety


Postup:
  • nejprve si dáme vařit špagety
  • na pánvi rozehřejeme máslo a přidáme kuřecí kousky, osolíme a opepříme


  •  když je maso osmažené, přidáme česnek a sušená rajčata, pokud je to nutné, můžete přidat trošku oleje nebo másla, ale u mě to nebylo potřeba, necháme chvilku povařit - cca 2 minutky 


  •  snížíme plamen, přidáme smetanu a parmezán, povaříme


  •  nakonec směs posypeme bazalkou a chilli kousky, dejte podle chuti



  •  nakonec směs nalijte na špagety, pořádně promíchejte a můžete podávat :)


12 komentářů:

  1. Pěkný návod :) vypadá to moc chutně, líbí se mi jak jsi nafotila ten postup :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já mám ráda když je vidět postup i na fotkách, tak to tak také dělám - nějak potřebuji vidět že to vypadá nějak tak jak to má vypadat :D

      Vymazat
  2. Mňam :) Proč já čtu ty články o jídle vždycky večer achjo :( :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaaam, vyzerá to nádherne :) už dávno som nemala špagety

    Pozývam ťa do súťaže o kontaktné šošovky na mojom blogu :) Súťaž o kontaktné šošovky

    OdpovědětVymazat
  4. Jé no, mňam, to mi nedělej, mám hlad :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥