neděle 8. listopadu 2015

Knižní výzva XVI.

Ahojky :) jsem tu opět s knižní výzvou a tentokrát jsem četla knihu od mojí oblíbené autorky Jane Austenové - Opatství Northanger.Vím, že spousta čtenářů Austenové nemá tuto knihu nejraději a slyšela jsem už i, že je podle některých nejméně zdařilá. Osobně si myslím, že kniha je dobrá a zábavná, je psána jinak než například Pýcha a předsudek a také hlavní hrdinka Catherine není typická, ale to ničemu nevadí a je to alespoň zase něco jiného :) 
Jak jsem již psala, hlavní hrdinka není pro Austenovou typická, je taková naivní, trochu hloupoučká, někdy ne moc bystrá, občas neví co se sluší a patří a navíc si hodně domýšlí - miluje totiž gotické romány a hledá pak podobné zápletky i všude okolo :D ale samozřejmě i s ní to dopadne dobře, trochu se umoudří a najde svou lásku :) Za mne určitě doporučuji, je to docela zábavná kniha ;) 



1. Sladký život - Katie Price, 250 str.
2. Manželovo tajemství - Liane Moriarty, 389 str.
3. Inheritance - Christopher Paolini, 672 str.
4. Malá ručka - Susan Hill, 116 str.
5. Pokoj milenců - Steven Carroll, 269 str.
6. Dlouhá cesta z ráje. Přežila jsem rwandskou genocidu - Leah Chishugi, 342 str.
7. Vůně deště - Lenka Lanczová, 302 str.
8. Desirée - Annemarie Selinko, 501 str.
9. Bezejmenná - Elizabeth Kimová, 198 str.
10. Na východ od ráje - John Steinbeck, 573 str.
11. Osudová láska - Erich Segal, 150 str.
12. Dům stínů - Dean Koontz, 350 str.
13. Ničeho se neboj - Dean Koontz, 432 str.
14. Promarněná šance - Erich Segal, 158 str.
15. Jitra v Dženínu - Susan Abulhawaová, 374 str.
16. Opatství Northanger - Jane Austenová, 199 str.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

2 komentáře:

  1. Slyšela jsem zatim jen o knize Manželovo tajemství, ten zbytek vůbec neznám. Kažodpádně díky za inspiraci, projedu recenze :)

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
  2. Jane A. mám moc ráda, ale tato knížka se mi pod ruce ještě nedostala, tak uvidíme do jaké kategorie se zařadím :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥