pondělí 2. listopadu 2015

Random září + říjen :)

Ahojky! tak jak si užíváte podzim? Já moc a moc, už se ovšem pomalu ale jistě začínám těšit na zimu a na Vánoce :) Ale pro zatím si vystačím s podzimem, doma mam podzimní a Halloweenskou výzdobu a dnes ráno jsem byla uchvácená mlhou všude kolem. Níž už se můžete podívat jak jsem si září a říjen užila ;)


Karamelové frappé - v Praze :) Odměna na nejtěžší zkoušku, kterou jsme měla hned 1.9., ale 10 kreditů doma a ještě za 2 :)


 Byla jsem s kamarádkou Verčou v čajovně a měla jsem výborný vanilkový čaj :) Taky chodíte rádi do čajoven? Já mám čaje strašně ráda, nikdy si nedám vodní dýmku, nekouřím a nikdy jsem nekouřila nic, ale i tak to tam mám moc ráda :)


S přítelem na rybách - moje dvě první chycené ryby (okouni), samozřejmě jsme se pustili, když jde přítel se mnou vždy je pouštíme :D



Učení se na zkoušku - drouhou jsme měla 3.9. nebylo moc času na učení kvůli té první zkoušce, kterou jsem opravdu potřebovala udělat, no, s odřenýma ušima jsem to dala, za 3, ale co, navíc jediná trojka za semestr :)


Od té doby co máme koberec si Mína myslí že je maskovaná a ráda na nás útočí (bez drápů, jen pro legraci)

Po ránu - to je toho 3.9. když jsem jela na tu poslední zkoušku



Odměna - svačinka a white chocolate mocha :)



Voss a moje zamilované preclíky v čokoládě


Růžov - zaniklá vesnice, fotím na diplomku



To je tak, když chce být ségra na víkend ve městě, vy jedete zrovna k rodičům, tak jí a jejímu příteli půjčíte byt, pak přijedete a máte plnej byt jídla :D



Snídaně :)


Domácí nanuk :)


S kamarádkama Verčou a Nikčou venku ;)


Kayla Itsines a Voss s borůvkami a chia :)


Miluji pohádky :)


Tabata, máte jí rádi? Já moc :)



Mega latté v Costě ♥




Chudáček, byla nemocná, ale už zase řádí :D


V rodném městě byla pouť a vystupovali tam Beatles revival, hráli moc dobře :)


S Verčou jsme si zajely do Prahy, potřebovala jsem na studijko, tak jsme to spojily s výletem a zašly jsme si do muzea voskových figurín Grévin





Pak jsme si zašly do Paládka a neodolala jsem Pumpkin spile latté :)


V metropoli jsme si dali obídek - musím říct, výborný salát


A před cestou ještě white chocolate mocha


Venku s přítelem, bubble jsem už dlouho neměla, tak jsem si dopřála :)



Zase na rybách :D

Oslava mého svátku, Verči narozek a celkově začátku školního (našeho VŠ) roku :)


Miluju kaštanyyy :)


Domácí jablečný mošt, bez konzervantů atd. ;)


Květiny pro radost


Dobroty :)



Z Itálie se mi vrátila kamarádka Ivča (byla tam od ledna na Erasmu a pak jako au-pair), tak jsme hned vyzkoušely dvě novější kavárny - Le Francie café a Pappa Coffee :)



No jooo, začala mi škola :D


Bezvadný den, z Prahy jsem si přivezla snídani i oběd a užila jsem si den v peřinách (za to mohla tedy nevolnost)





Nová tradice s Ivuš - snídaňové pondělí ♥



Natáčel se u nás film :)


 U ségry :)


Cinema City kvíz, podařilo se mi mít 100 bodů ze 100 v samotném kvízu :D



Klenoty v Olympii



Malovali jsme jeden z mých pokojů u rodičů



ŽaŽ a skvělý krém na ruce


Podzimní kabátek má i můj mobil


Skvělá kavárna Regner, s Lenčou :)


Noo, nebylo to nejhorší, ale ani nejlepší :D


S Ivuš jsme vyzkoušely hot jógu, byli jste taky někdo? Líbilo?


Nj, diplomka se musí psát :D


Slavnosti v Plzni - historický bus, bohužel jsem byla v práci, tak jsem toho ze svátku moc neměla, ale večer jsem ještě stihla ohňostroj :)


Halloween ♥


Zombie drink - brčálově zelená barvička



Jak se máte Vy?


P.S.: Možná jste si všimli, že nahoře přibyli nové ikonky, odteď mě můžete sledovat na FB (tak jsem krátce) a na instagramu :) 


18 komentářů:

  1. Parádní fotky, kočička je rozkošná :)
    Ráda vidím, že jsi taky z Plzně!

    Marky

    Unknownie.blogspot.cz - Life Abroad

    OdpovědětVymazat
  2. No mńam, samý Starbucks, to bych si také nechala líbit :). S přítelem také často chodím na ryby, ale okouna jsem nechytili, ani nepamatuju.. :)

    No a to mi teda řekni, podle fotek se rozhodně nenudíš, ale jak k tomu všemu ještě stíháš číst? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ti to teda prozradím, čtu večer ve vaně :D

      Vymazat
  3. To je teda pořádná nálož fotek :) Jé do Prahy pojedeme taky s přítelem do Muzea voskových figurín. A na tabatu jsem teď začala chodit a je to pořádná makačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to užijte :) To máš pravdu, to je, i když na to jdu ven i když jí dělám doma, furt je to hrůza :D

      Vymazat
  4. Krásně sis užila září a říjen, super fotky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. já už se také těším na Vánoce, nemůžu se dočkat a odpočítávám každý den :D :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, ale já mám teď hodně důvodů tak mi to snad uteče :)

      Vymazat
  6. Pěkné fotky :) máš krásnou kočičku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulu k prvním úlovkům. Jak dlouho cvičíš s Kaylou ? Jsi spokojená ? :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, s Kaylou necvičím podle plánu, jen si s ní prostě občas někdy zacvičím, ale je to fajn cvičení :)

      Vymazat
    2. Já jsem to právě zkoušela jen jednou, ale bavilo mě to i to uteklo :) Takže to chci zkusit na nějaký pravidelnější bázi
      N.

      Vymazat
    3. Myslím že by to bylo fajn, teď dělám pravidelně něco jiného, ale taky to chci pak zkusit :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥