neděle 10. ledna 2016

Urban Decay - NAKED 3

Ahojky, jsem tu se slibovaným článkem o paletce od Urban Decay - Naked 3 ;) Paletku od UD jsem chtěla už dlouho a hooodně po nich pokukovala, před Vánocemi jsem si ale řekla že už jsem se vynadívala dost a měla bych nějakou vyzkoušet. Nejradši bych si odnesla domů všechny, ale to mi moje finance nedovolí, tudíž jsem se začala rozmýšlet nad tím, jakou paletku si pořídím nejvíce jsem chtěla Naked 3 nebo Smoky, rozhodování bylo těžké, ale nakonec to vyhrála trojka, neboť se ke mě svými barvičkami hodí nejvíce a podtrhuje můj typ pleti atd. A teď už k samotné paletce :)
Paletku jsem si koupila v Sephoře za 1380 Kč, paletka má krásně balení, najdete jí v krásně vyvedeném papírovém pouzdře, kde už se následně ukrývá sama paletka v bytelném kovovém pouzdře, které podtrhuje tóny paletky. V balení naleznete i vzorečky bází od UD, které jsou prostě skvělé, ale i bez nich stíny mají dlouhou výdrž :) 







Stíny jsou prostě nádherné, krásně máslové a skvěle pigmentované, najdete v ní jak matné stíny, tak ty třpytivé, které sice dle mého trošku více práší, ale ne nijak moc. Se stíny se skvěle pracuje, vykouzlíte s nimi jak jemné, denní líčení, tak výrazné večerní. Stíny, ač jsou dorůžova, působí krásně a na očích lahodně, někomu by se mohlo zdát že narůžovělé barvy budou vypadat na očích unaveně, ale barvy s této paletce tak nepůsobí, ba právě naopak, narůžovělé odstíny jsou vybrány a udělány tak, aby líčení vypadalo svěže a krásně. K paletce je přiložený štěteček, který se ke konzistenci stínů úplně nechodí, ale při troše dobré vůle se s ním nalíčíte také, já jsem to s ním několikrát zkoušela a nalíčit se s ním v pohodě dá :)




Zde můžete vidět pigmentaci stínů, která je opravdu skvělá, stíny vydrží dlouho bez báze, natož  bází, to je pak výdrž snad nekonečná :) Mezi mé nejoblíbenější barvy patří Limit, Buzz, Nooner a nádherný Blackheart, ale všechny odstíny jsou báječné a já využívám všechny, v paletce není žádná barva, kterou bych nevyužila :) Paletku můžu 100% doporučit, je prostě skvělá ♥

  



15 komentářů:

  1. Krásná pigmentace, to UD umí;) Také jsem přemýšlela nad nějakou nakedkou, ale asi je to pro mě zbytečné, už nějaké nahé paletky doma mám...

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Odstiny vypadaji dobre.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně ! Naked paletky jsou TOP!

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi skladba stínů, akorát když tak vidím tu cenu, tak si říkám, že je to taky dost, když vlastně některé stíny trošku práší a pigmentované jsou hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to moc na tu kvalitu,výdrž a pigmentaci nepřijde, navíc práší minimálně a to jen některé, oproti levnějším paletkám jsou 100% lepší, rozhodně se mi třeba vyplatili více než Nudes od Mayb. protože ty musím přes den obnovovat a tudíž je rychleji vypatlám. Ale to už je na každém :)

      Vymazat
    2. Tak děkuji za objasnění :)

      Vymazat
  5. Paletka vyzerá úžasne. Má nádherné farby a určite by som si ju vedela predstaviť aj u mňa

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  6. Zbožnujem kozmetiku UD! Doma mám tiež jednu paletku Naked a som s ňou veľmi spokojná. :)
    Vrelo odporúčam.

    http://everydaywithlola.blogspot.cz/2016/01/claret-bordo.html

    OdpovědětVymazat
  7. UD paletku ještě sice nemám, sice plánuji, ale když už na to dojde, bude těžké se rozhodnout, protože každá má sakra co nabídnout. :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥