neděle 7. února 2016

Knižní výzva 2016 - Leden

Letos jsem se rozhodla pojmout to jinak a knihy budu psát po měsíci, takže v jednom článku shrnu, co vše jsem za uplynulý měsíc přečetla a nebude článek po každé knize :)
Po Sněží, sněží jsem v lednu přečetla Mansfieldské panství od Austenové, které se mi hodně líbilo ;) už mi mnoho knih od ní nezbývá, což je na jednu stranu super, ale na druhou trochu smutné, jsem v tom taková rozporuplná :D Kniha ale byla moc hezká a já jí mohu jen doporučit.
Mezi další patří knihy do školy - to nebyla moc velká zábava.
A mezi poslední přečtené knihy patří Harry Potter a Kámen mudrců, protože jsem se rozhodla znovu celou sérii přečíst. Harry Potter je moje srdcovka a je super jak znovu objevuji to je v knížkách a na to jsem už zapomněla. Možná jste zaznamenali že zemřel Alan Rickman, tedy filmový představitel Severuse Snapea, což mi bylo hrozně líto, měla jsem ho jako herce strašně ráda, ne jen kvůli filmům o Harry Potterovi, ale i kvůli jeho roli například v Rozumu a citu (opět Jane Austenová), v Lásce nebeské nebo v Králova zahradnice. byl prostě skvělý :(



1. Sněží, sněží - Maureen Johnsonová, John Green, Lauren Myracleová, 261 str.
2. Mansfieldské panství - Jane Austenová, 487 str.
3. Zrod demokratických politických systémů - okresů Klatovy, Domažlice a Tachov a jejich vývoj v 90. letech 20. století - Lukáš Valeš, 285 str.
4. Sto studentských revolucí - Milan Otáhal, Miroslav Vaněk, 858 str.
5. Mocní? a Bezmocní? - Miroslav Vaněk, 411 str.
6. KSČ a Československo I. (1945 - 1960) - Jan Rataj, 197 str.
7. Postkomunismus a demokracie - Michal Kubát, 125 str.
8. Harry Potter a Kámen mudrců - Joanne K. Rowlingová, 285 str.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.

12 komentářů:

  1. Mansfieldské panství jsem také kdysi četla a musím souhlasit, že je super! :) Za to Harry není můj šálek čaje, ale přítelův, ten ho miluje :D

    OdpovědětVymazat
  2. Žiadnu z týchto knižiek som nemala možnosť prečítať, ale keďže si si ich dala cieľ 70 hádam sa nejaká nájde :) Prajem ti veľa šťastia v jeho plnení. Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se asi poprvé setkávám s někým kdo by nečetl ani kus z Harryho ;)

      Vymazat
  3. Z těchto knížek jsem četla jen toho Harryho, ale v angličtině a byl super. Určitě se juknu na ty ostatní :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho tedy četla v češtině a také super, stejně jako kdysi :)

      Vymazat
  4. tak nad Johnem Greenem už delší dobu uvažuju, kterou bys mi doporučila?
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já četla jenom tu Sněží, sněží, jinak se mi moc nelíbí, i ta jeho povídka u mě skončila na 3 místě

      Vymazat
  5. S tích knižiek som len prečitala herriho pottera. A bol super.

    www.citygirl159.blogspot.sk
    www.simplykristinasblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Super. Teším sa, že si sa zapojila a že ti to i pomali ide

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  7. Z týchto kníh som čítala iba nech sneží :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥