pátek 28. října 2016

Prázdniny 1/2

Ahoj :)

Na tenhle článek se připravuji už delší dobu, a konečně jsem se rozhodla ho sepsat, ale musela jsem ho rozdělit na dva díly, aby toho nebylo moc :D Jak jsem se už dřív párkrát zmínila, zažila jsem hodně pestré léto, jezdila jsem si po výletech a tak. Taky jsem se válela u bazénu, ale to sem dávat nebudu, na tom byste nic neviděli ;) Přítel odjel na skoro celé léto pryč - pracovně, vracel se až 20.8. (odjížděl na začátku července) a já se na tu dobu přesunula domů k rodičům, protože v Plzni jsem neměla žádné povinnosti a nechtěla jsem tam být sama. První týdny jsem se tedy hlavně válela u toho bazénu, no. Pak jsem vyhrála lístek na Psa Baskervillského a tak jsem vytáhla ségru, která sebou vzala mou ještě mou neteř a jely jsme se na představení podívat. Šlo o divadlo Pod Plzeňským nebem, sice už jsem hru viděla minulý rok, ale opět to bylo skvělé :) 


S mamkou jsme se také vydaly na výlet - každý rok spolu v létě jedeme na nějaký výlet, je to naše tradice. Tentokrát jsme vyrazily na miniaturky do Mariánek a přidaly k tomu i Lázně Kynžvart, tam už jsme sice byly několikrát, ale nevadí, navíc jsme šly trasu, kterou jsme ještě nešly, takže jsme viděly něco nového a moc se nám tam líbilo :)

Lednice
Na lavičce sedí babička - z Babičky :D

Ratibořice
Starý Plzenec
Český Krumlov
Hvězda
Lázně Kynžvart v malém :)

Lázně Kynžvart
Kokořín
Ještěd
Tady už sme venku z parku. Vedle restaurace byly různé sochy a bylo to moc pěkné :)

Staré pověsti České
Krakonoš
Perníková chaloupka
Při čekání na oběd :)


Lázně Kynžvart. Tam jsme dorazily právě včas na další prohlídku :)



Nejvtipnější sochy co znám :D Ano, světec má rohy - něco se trochu pomotalo :)








Suvenýry


Další várka fotek bude příště ;)

Kde na výletě jste byli v létě Vy?

10 komentářů:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥