sobota 17. června 2017

Bucket List 6.

Ahojky ;)


Už dlouho tu nebyl bucket list a tak jsem si řekla, že to musím napravit a tentokrát jsem vybrala tuhle pětici věcí, které se v mém seznamu nacházejí a o které se s Vámi chci podělit :)

1. Lezecká stěna - na horu bych si hned asi netroufla, ale zkusit si zalézt alespoň na stěně bych moc chtěla, tak uvidíme, tohle není z nejobtížnějších přání, tak snad si ho brzy splním 


2. Komparz na divadle - tak tohle přání už se mi brzy splní a já se strašně těším a taky začínám být strašně nervózní. Naposledy když jsme mluvili s režisérem říkal, že už je prodáno přes 7000 (ano, tisíc) lístků, takže nervozita je na místě.
Rovnou se Vám pochlubím že jsem v pátek byla na kostýmní zkoušce a příští týden mě čekají "hrací" zkoušky :) Strašně se těším


3. Navštívit Pompeje a Herculaneum - jelikož jsem vystudovala antropologii a k podobným věcem mám vztah, vidět něco takového by pro mě byl skvělý, i když smutný zážitek. Pompeje jsou známější, ale já bych ráda viděla i Herculaneum. Určitě víte o co jde, jsou to města která zničil výbuch sopky a s tím spojené další katastrofy, zajímavé jsou především dnešní výzkumy, kdy se odhalují dost zajímavé věci :)


4. Hrát minigolf - tak tento bod už mám splněný. Splnila jsem si ho v Plasech, kde je opravdu krásný minigolf, při kterém procházíte různými zeměmi. Rozhodně doporučuji :)


5. Mít řidičák - další úspěšně splněný bod a řízení si hrozně užívám :)


9 komentářů:

  1. Jééj, pamätám, keď som niečo také na blogu mala tiež. Tak držím palce ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé priania a je úžasné, že niektoré si si už splnila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé ! Já se taky chystám udělat bucket list, tak jsem zvědavá, co si do něj napíšu. :) Držím pěsti, ať se vše splní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn, že máš přání, která jsou reálná ke splnění. :D Držím palce, ať se vydaří co nejdřív i zbytek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám i ta co se plní hůř, jen zrovna nejsou v téhle pětici 🙂

      Vymazat
  5. Naozaj obdivujem, keď niekto má priania a nebojí sa ich takto na verejnosti povedať. Je to podľa mňa pekné :) A tvoje priania sú aj dosiahnuteľné. Stačí len chcieť, veriť a makať

    Veľká, mega GIVEAWAY o viac ako 3 balíčky

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥