sobota 3. června 2017

Jak dopadl jarní wishlist?

Ahojky :)


Wishlist nedopadl tak dobře jako ten zimní, ale nevadí, i tak to byl docela úspěch a alespoň si mám co plnit v létě (ne že bych to nevěděla kdybych si tenhle splnila celý 😂). Docela se to ale povedlo a lepší něco nežli nic :D



1. Donut do vody - splněno, už se těším až bude bazén, nafouknu ho a budu si lebedit ve vodě :)



2. Třpytivé rose gold kecky - moje lásky, miluju jak se třpytí ♥



3. Květinová čelenka + 4. Pleťová séra B. Brown - tak tady bohužel
5. Kabelka - mám novou černou kabelku - respektive jsem jí dostala, ale stejně chci ještě nějakou jinou (a taky hnědou)


6. Černý křivák - nový a můj plně první ;)



7. Parfém M. Kors - zase nic :/
8. Rose gold tenisky Nike - sice nejsou úplně rose gold a nejsou ani Nike, ale i tak jsem si je zamilovala :)


7 komentářů:

  1. Vyzerá to, že si si väčšinu vecí z wishlistu splnila. :) posledné tenisky sú úžasné.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kecky by se mi líbili ve stříbrném :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je fajn, že většina se ti povedla splnit. :)


    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne splneny wishlist ;) Ja mam tedka je jednu vec na nem a doufam ze se splni za 14 dni na me narozeniny :-D A je to tadyta toaletka - http://www.nabytek-bmark.cz/podle-dodavatele/b-mark-1/toaletka-grenada-g47-jablon.html Co na ni rikate?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥