pátek 17. listopadu 2017

Úniková hra

Ahój ;)



Nedávno jsem slibovala článek z únikové hry a tak je tady :) Byly jsme s kámoškama v ESC ROOM v Plzni a vybraly jsme si místnost CELA - cela je o tom že vás (logicky) zavřou do cely, na stole je dopis od vězně, který odtud utekl s indíciemi, tak se z místnosti dostat ...
no a vy musíte přejít na všechny indície, najít kódy a tak se postupně dostat ke klíči, který vás dostane ven.
Na to vše máte 60 minut, pokud se nedostanete do hodiny ven, tak jste prohráli :D

My jsme byly dohromady tři a jelikož jsme to nikdy nehrály, byla to na začátku docela sranda, neboť nám nic nedávalo smysl, koukaly jsme po sobě jak divé Báry a nevěděly co dělat, naštěstí jsme brzy našly první kód a pak už to docela šlo. Odhalení a vyřešení první indície nás docela nakoplo a pak už nám to musím říct docela šlo a odsýpalo to ... ale čas tam strašně letí. nám vůbec nepřišlo že bychom tam byly tak dlouho, ale skutečně jsme tam byly okolo 50 min. ale ven jsme se dostaly včas a všechny kódy/rébusy atd. jsme naštěstí úspěšně vyřešily :) 

Už se rozhodně těšíme až vyrazíme do dalších místností a zjistíme jestli nám to také půjde nebo ne :) 

A co vy - byli jste? Bavilo Vás to?


10 komentářů:

  1. Někdy bych to určitě zkusit chtěla. Četla jsem někde že jsou i hry typu "Saw" a podobně a že některé jsou prý fakt docela solidní a hlavně docela reálný psycho tak mě to na druhou stranu i trochu děsí :D ale zkušenost určitě fajn :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty hororový budou jiný lvl, ale na to bych já nikoho nedostala 😄 takže zůstanu u klasických únikovek

      Vymazat
  2. Nebyla, ale hrozně mě to zajímá! Vypadá to dobře :) Ale bojím se, že bych se nedostala ven v časovém limitu a byla za hňupa :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme se také bály, ale není to zase nijak těžké :D

      Vymazat
  3. Já jsem nikdy na žádné únikovce nebyla a upřímně mě to ani neláká :) Ale je super, že ty sis to užila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Já vzala na únikovku přítele na naše 5 leté výročí. Do poslední chvíle nevěděl, kam jdeme. Vešli jsme tam, pán nás vedl chodbičkou někam dozádu a ptal se mě "vy jdete na toho vraha, jo?" a já kývala, přítel nevěděl, co si má myslet. :D Pak nás tedy zavřeli do místnosti, já říkám příteli "tak únikovka, pojďme se dostat ven, ne?" a mu hned zazářily oči. :D Hrozně jsme si to užili, je to super. Pořád si poslední dovou říkáme, že musíme zajít zas na nějakou další. Už je to pár měsíců, co jsme byli. Je to skvělá zábava. :) Chceme ale příště přibrat víc lidí, to musí být taky fajn. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám vůbec ponětí, že něco takového existuje, ale určitě bych vyrazila, kdyby byla příležitost :-) musí to být sranda...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Thanks for the visit...💖💖💝
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Nebyla jsem a vlastně ani nevím jestli bych to zkusila :D. Ale některé mají vážně zajímavé témata tak proč ne!

    OdpovědětVymazat
  8. O únikových hrách čítam už dlho, ale ešte som žiadnu neskúsila. Ani neviem, či by som sa do toho chcela pustiť. Pekný článok :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥