středa 20. prosince 2017

Autumn challenge

Ahojky :)


Možná si někdo vzpomíná, že jsem psala o tom že budu plnit podzimní foto výzvu - tedy že na každý den je téma a to se má vyfotit/zveřejnit. 
Myslím si, že jsem byla celkem úspěšná, protože jsem vynechala jen 3x - jednou jsem byla nemocná, podruhé jsem prostě byla ráda že jsem došla domů a potřetí jsem vynechala záměrně - což ještě objasním níže. K některým fotkám není co říct, k jiným připojím krátký komentář. Výzvu jsem plnila na instagramu a tohle je tedy závěrečné shrnutí :)
23. září - SCHOOL
Tohle jsem připravovala do družina - takže moje příprava do školy/práce. Ještě že to mám tak spojené :D


24. září - PLAID

25. září - TEXTURE


26. září - IN MY BAG


27. září - BEST FRIEND
Fotek Míny tu bude moc a moc :D


28. září - HANDWRITING


29. září - LUCKY CHARM


30. září - DESK


1. října - MORNING


2. října - NIGHT


3. října - HORIZON


 4. října - ADDICTION


5. října - REFLECTION


6. října - RELAX


7. října - WHAT I´M READING


8. října - BLACK & WHITE


9. října - LAZY DAY ATTIRE


10. října - ON THE ROAD



11. října - HOLDING HANDS


12. října - NO MAKEUP
Tahle fotka sklidila na instagramu nevím proč velký úspěch


13. října - HAT


14. října - IN YOUR TOWN


15. října - HOMEMADE


16. října - YELLOW


17. října - ORANGE


18. října - PURPLE


19. října - BLACK


20. října - CORN


21. října - MOON


22. října - BLACK CAT
Poprvé co jsem vynechala, ale to už se mi rozjel zápal plic a já byla ráda že jsem ráda

23. října - DECORATIONS


24. října - MAKEUP


25. října - #FBF HALLOWEEN


26. října - PARTY
Stále jsem byla nemocná, takže vzpomínková fotka :)


27. října - PUMPKIN


28. října - BREW


29. října - SCARY
Ten den strašně foukalo, nešla nám ani elektřina a ani jsem neměla signál na telefonu. No dost děsivé počasí


30. října - HORROR FILM
Nové TO



31. října - COSTUME



1. listopadu - TREATS


2. listopadu - WHETE I STAND


3. listopadu - FALL LEAVES


4. listopadu - RUSTY


5. listopadu - RED


6. listopadu - BROWN


7. listopadu - IN MY CUP


8. listopadu - WEATHER


9. listopadu - SWEATER


10. listopadu - APPLES
To byl ten kdy jsem domů padla mrtvá a že bych ještě měla běžet pro jablka (která jsem doma neměla) mě tedy vůbec nenapadlo :D

11. listopadu - HAPPY MEMORY
Moje první setkání s Mínou


12. listopadu - KNIT


13. listopadu - COZY


14. listopadu - SCARF


15. listopadu - BOOTS


16. listopadu - WARM DRINK


17. listopadu - CUDDLE


18. listopadu - FIRE


19. listopadu - HAIR


20. listopadu - OUT MY WINDOW


21. listopadu - PATHWAY


22. listopadu - COAT


23. listopadu - BARE TREE


24. listopadu - #OOTD


25. listopadu - FAMILY


26. listopadu - THANKFUL


27. listopadu - BAKING


28. listopadu - ON MY PLATE


29. listopadu - LOVE
Tady jsem vynechala záměrně, 29. listopadu bysme totiž s ex přítelem měli výročí. Ten den jsem toužila nebýt nebo ho projet světelnou rychlostí a fotit LOVE se mi nechtělo už vůbec

30. listopadu - WISH LIST


8 komentářů:

  1. Super, i když 3 chybí je to výkon ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To se mi líbí tahle výzva, pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je vážně zajmavá challenge! :) A pěkný fotky! :)

    https://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě tahle challenge právě zaujala. Děkuju 🙂

      Vymazat
  4. Fotky jsou rozhodně zajímavé a máš můj obdiv, jak dlouho jsi to dokázala držet! Já se o to pokoušela minulý rok v únoru... a splnila jen první týden. :D Brala jsem to moc vážně a snažila se o "umělecké" fotky a nastavila si příliš vysokou laťku... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hej přátelé, já jsem Antonio Laura z Heidelbergu, já jsem zdravotní sestra. před několika dny jsem četl on-line zveřejnil komentář na vztah poradenství blog. dáma z mnichovské novinářky odhalí, jak trvale vyléčila slabá erekce a rychlá ejakulace do tří týdnů poté, co mu jeho žena opustila kvůli nemoci, zatímco ještě četla její příběh říkala ... muž, který jí pomohl dosáhnout všeho, se jmenuje hlavní kněz Oduduwa přivedl svou bývalou manželku po odloučení. Měl jsem štěstí, že jsem zkopíroval osobní kontaktní adresu Dr. Oduduwa, aby s ním osobně komunikoval o pomoc (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    Komunikuji se stejným knězem Oduduwou kvůli mým výzvám v manželském životě potřebuju pomoc zázračně.
    Před sedmi měsíci se můj manžel Anderson podíval přímo do mé tváře a řekl, že je mezi námi, že jsme skončili s naším manželstvím, vzali mého syna Felixa a cestovali ze země, že žijeme ve Španělsku, od té doby jsem se snažil volat a posílat mu zprávy přes telefony, sociální média a e-mail, ale úplně zablokoval mou linku, aby se nedostal k němu, byl jsem tak frustrovaný a potřeboval pomoc alespoň abych si promluvil s naším synem Felixem, četla jsem se, abych se omluvila, oba vědí, že mě ublížil, vzal mého syna pryč od mě více než 7 měsíců žádná slova žádný dopis. tato situace mě každodenně zabila, byla jsem depresivní a zoufale jsem potřebovala naléhavou pomoc a řešení, abych tento problém vyřešil, abych kontaktoval e-mailovou adresu Dr. Oduduwy, protože věřím, že může být jenom naděje
    aby mi pomohli vrátit mého manžela domů se svým synem zpět. Dr. Oduduwa mě ujistí, že mi může pomoci vrátit se domů, poslouchat a následovat jeho pokyny krok za krokem, 2 dny Poté, co Dr.oduduwa v mém jménu ve svém chrámu obdařil kouzlo Kouzelné lásky, zavolal mi můj manžel Anslund že se omlouvám za všechno, co udělal, abych ublížil mým pocitům a vrátil se domů ke mně se synem Felixem, dneska jsem tak šťastná, že mám svou rodinu obnovenou a můj manžel a miluju se více než kdy předtím Nyní. Díky Dr.Oduduwovi láskyplné kolečko za to, že jsem přivedl svého manžela domů. Já a můj milostný partner jsou vždy vděční za pomoc Oduduwovi.
    Slibuji, že se podělím o své dobré svědectví, abych světu vyprávěla o schopnosti Dr.oduduwy obnovit manželství zpět k životu. Uvědomil jsem si, že by to bylo dobré, kdybych se sem podělil, protože vím, že to bude inspirovat i ostatní, m živá svědectví, že pracuje pro mě, můj manžel se vrátí domů během sedmi dnů milování pravopisu.
    Oduduwa má řešení, které vyřeší následující problémy s láskou:
    * Láska kouzla Win-Back Ex milovník
    * Úspěch a propagační kouzlo
    * štěstí - BUSINESS STAR
    * oddělení - OCHRANNÉ HÁČEK
    * proklínání, duchovní čištění od zlého ducha.
    Tradiční kořeny a bylinné přípravky k léčbě nemoci, léčba rakovinových onemocnění, léčba HIV
    * plodnost magie - ovoce žen mají děti.
    * vyhlášené kouzlo, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
    zde můžete poslat zprávu společnosti Oduduwa, která vám pomůže okamžitě vyřešit do 42 hodin
    Oduduwa osobní e-mailová adresa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) Co: +2348135842629

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥