čtvrtek 21. prosince 2017

Knižní výzva říjen/listopad

Ahojky :) 


Tak jsem tu s knižní výzvou za říjen a listopad. Tyhle měsíce byly hektické, takže mám jen 5 knih, ale můžu prozradit že už se blížím do závěru, prosinec byl lepší a myslím si, že výzvu splním :) 
Všechny knihy jsem četla poprvé, Zločin I. byl zajímavý a líbil se mi, ale nevím proč, musela jsem ho číst po menších částech a byl delší, takže mi tahle kniha trvala opravdu dlouho. Na druhou stanu případy Kim Stoneové - Němý křik, Ďábelské hry a Tichá modlitba, jsem měla přečtené coby dup. A kniha Ta přede mnou mě také velice zaujala a přečetla jsem jí za chvilinku :) Všechny knihy mohu doporučit ;) 

1. Vánoční koleda (čili Vánoční povídka s duchy) - Charles Dickens, 151 str.
2. Malý princ - Antoine de Saint - Exupéry, 94 str.
3. Tři přání - Liane Moriarty, 365 str.
4. Volání kukačky - Robert Galbraith, 480 str.
5. Dívka ve vlaku - Paula Hawkins, 327 str.
6. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - Ransom Riggs, 357 str.
7. Záhada zadního pokoje - Katarína Gillerová, 281 str.
8. Zamilovaná Hypnotizérka - Liane Moriarty, 421 str.
9. Vánoční koleda (čili Vánoční povídka s duchy) - Charles Dickens, 151 str.
10. Kráska a zvíře (Nejkrásnější příběh) - 96 str.
11. Fantastická zvířata. Původní scénář - J.K.Rowlingová, 287 str.
12. Jedině Tereza - Táňa Kubátová, 204 str.
13. Panenka - Ed McBain, 168 str.
14. Veronika, holka nešťastná - Vojtěch Vacke, 100 str.
15. Hedvábník - Robert Galbraith, 508 str.
16. Ve službách zla - Robert Galbraith, 565 str.
17. Vampýrská akademie 1- Richelle Mead, 279 str.
18. Vampýrská akademie 2: Mrazivý polibek - Richelle Mead, 261 str.
19. Vampýrská akademie 3: Stínem políbená - Richelle Mead, 322 str.
20. Vampýrská akademie 4: Krvavý slib - Richelle Mead, 367 str.
21. Vampýrská akademie 5: Spoutáni magií - Richelle Mead, 355 str.
22. Vampýrská akademie 6: Poslední oběť - Richelle Mead, 435 str.
23. Láska s vůní tymiánu - Aida Brumovská, 173 str.
24. Láska s vůní koňské hřívy - Aida Brumovská, 213 str.
25. Mansfieldské panství - Jane Austenová, 503 str.
26. Sukuba 1 Trápení - Richelle Mead, 312 str.
27. Sukuba 2 Na vrcholu - Richelle Mead, 285 str.
28. Sukuba 3 Sny - Richelle Mead, 274 str.
29. Poslední výročí - Liane Moriarty, 397 str.
30. Sukuba 4 Žár - Richelle Mead, 310 str.
31. Sukuba 5 Stíny - Richelle Mead, 261 str.
32. Sukuba 6 Odhalená - Richelle Mead, 256 str.
33. Sedmilhářky - Liane Moriarty, 439 str.
34. Do vody - Paula Hawkins, 414 str.
35. Stmívání - Stephenie Meyerová, 407 str.
36. Nový měsíc - Stephenie Meyerová, 463 str.
37. Zatmění - Stephenie Meyerová, 479 str.
38. Rozbřesk - Stephenie Meyerová, 604 str.
39.Krátký druhý život Bree Tannerové - Stephenie Meyerová, 190 str.
40. Hyperaktivita nebo Hypoaktivita - výchovný problém? - Markéta Švamberk Šauerová, 197 str.
41. Tekutý písek - Malin Persson Giolito, 370 str.
42. Žena v černém - Susan Hillová, 127 str.
43. Anna Elliotová - Jane Austenová, 206 str.
44. Jak se bránit šikaně - Evelyn M.Fieldová, 311 str.
45. Poruchy pozornosti a hyperaktivita - Alison Munden a Jon Arcelus, 119 str.
46. Psychologie školní šikany - kolektiv autorů, 415 str.
47. Jak přežít šikanování - Aija Mayrock, 142 str.
48. ADHD - Michal Goetz, Petra Uhlíková, 160 str.
49. Hyperkinetická porucha - Ivana Drtílková, Omar Šedý et al., 268 str.
50. Prevence a řešení šikany ve škole - Stanislav Bendl, 197 str.
51. Skrytý svět šikanování ve školách - Michal Kolář, 127 str.
52. Hyperaktivní a nepozorné dítě - Miroslava Altmanová, 24 str.
53. Agresivita a šikana mezi dětmi - Pavel Říčan, 95 str.
54. Strašidlo Cantervillské - Oscar Wilde, 87 str.
55. Vývoj dítěte a jeho úskalí - Lidka Lisá, Marie Kňourková, 274 str.
56. Dítě v předškolním období - Ilona Špaňhelová, 71 str.
57. Vývojová psychologie I. - Marie Vágnerová, 467 str.
58. Vývojová psychologie. Dětství a dospívání - Marie Vágnerová, 531 str.
59. Duševní vývoj a výchova od narození do dospělosti - Ladislav Srp, Jaroslava Syrovátková,
331 str.
60. Vývojová psychologie. Dětství, dospělost, stáří - Marie Vágnerová, 522 str.
61. Zločin I. - David Hewson, 711 str.
62. Němý křik - Angela Marsonsová, 334 str.
63. Ďábelské hry - Angela Marsonsová, 359 str.
64. Tichá modlitba - Angela Marsonsová, 422 str.
65. Ta přede mnou - J.P. Delaney, 344 str.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.

3 komentáře:

  1. Tak já si myslím že i 5 knížek je dobré, zvlášť když byly všechny nové =)

    OdpovědětVymazat
  2. Hej přátelé, já jsem Antonio Laura z Heidelbergu, já jsem zdravotní sestra. před několika dny jsem četl on-line zveřejnil komentář na vztah poradenství blog. dáma z mnichovské novinářky odhalí, jak trvale vyléčila slabá erekce a rychlá ejakulace do tří týdnů poté, co mu jeho žena opustila kvůli nemoci, zatímco ještě četla její příběh říkala ... muž, který jí pomohl dosáhnout všeho, se jmenuje hlavní kněz Oduduwa přivedl svou bývalou manželku po odloučení. Měl jsem štěstí, že jsem zkopíroval osobní kontaktní adresu Dr. Oduduwa, aby s ním osobně komunikoval o pomoc (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    Komunikuji se stejným knězem Oduduwou kvůli mým výzvám v manželském životě potřebuju pomoc zázračně.
    Před sedmi měsíci se můj manžel Anderson podíval přímo do mé tváře a řekl, že je mezi námi, že jsme skončili s naším manželstvím, vzali mého syna Felixa a cestovali ze země, že žijeme ve Španělsku, od té doby jsem se snažil volat a posílat mu zprávy přes telefony, sociální média a e-mail, ale úplně zablokoval mou linku, aby se nedostal k němu, byl jsem tak frustrovaný a potřeboval pomoc alespoň abych si promluvil s naším synem Felixem, četla jsem se, abych se omluvila, oba vědí, že mě ublížil, vzal mého syna pryč od mě více než 7 měsíců žádná slova žádný dopis. tato situace mě každodenně zabila, byla jsem depresivní a zoufale jsem potřebovala naléhavou pomoc a řešení, abych tento problém vyřešil, abych kontaktoval e-mailovou adresu Dr. Oduduwy, protože věřím, že může být jenom naděje
    aby mi pomohli vrátit mého manžela domů se svým synem zpět. Dr. Oduduwa mě ujistí, že mi může pomoci vrátit se domů, poslouchat a následovat jeho pokyny krok za krokem, 2 dny Poté, co Dr.oduduwa v mém jménu ve svém chrámu obdařil kouzlo Kouzelné lásky, zavolal mi můj manžel Anslund že se omlouvám za všechno, co udělal, abych ublížil mým pocitům a vrátil se domů ke mně se synem Felixem, dneska jsem tak šťastná, že mám svou rodinu obnovenou a můj manžel a miluju se více než kdy předtím Nyní. Díky Dr.Oduduwovi láskyplné kolečko za to, že jsem přivedl svého manžela domů. Já a můj milostný partner jsou vždy vděční za pomoc Oduduwovi.
    Slibuji, že se podělím o své dobré svědectví, abych světu vyprávěla o schopnosti Dr.oduduwy obnovit manželství zpět k životu. Uvědomil jsem si, že by to bylo dobré, kdybych se sem podělil, protože vím, že to bude inspirovat i ostatní, m živá svědectví, že pracuje pro mě, můj manžel se vrátí domů během sedmi dnů milování pravopisu.
    Oduduwa má řešení, které vyřeší následující problémy s láskou:
    * Láska kouzla Win-Back Ex milovník
    * Úspěch a propagační kouzlo
    * štěstí - BUSINESS STAR
    * oddělení - OCHRANNÉ HÁČEK
    * proklínání, duchovní čištění od zlého ducha.
    Tradiční kořeny a bylinné přípravky k léčbě nemoci, léčba rakovinových onemocnění, léčba HIV
    * plodnost magie - ovoce žen mají děti.
    * vyhlášené kouzlo, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
    zde můžete poslat zprávu společnosti Oduduwa, která vám pomůže okamžitě vyřešit do 42 hodin
    Oduduwa osobní e-mailová adresa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) Co: +2348135842629

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥