pondělí 25. prosince 2017

New In

 Ahojky 🛍


Tak jsem tu s dalším NEW IN a tentokrát ani ne za tak dlouhou dobu, jde o nákupy od října ;) A přesto je toho dost a dost, asi jsem se nějak rozjela :D Dárky z narozeninám a Vánocům tu nejsou, ty dám zvlášť do samostatných článků, protože přeci jen - jsou to větší kupy dárků :) 
V tomhle new in bude hodně knih, ale také nábytku, protože jak jsem psala v článku Life update momentálně si nově zařizuji byt a to chce dost věcí - maličkostí i těch větších :) 
A teď už radši ty fotky .... :D

Jak jsem říkala - knihy. V té době byly k dostání pouze tři díly případů Kim Stoneové, o kterých jsem vám už psala. V současnosti už je vydaný čtvrtý díl - a ten uvidíte níž :D



Tenhle svetr jsem dostala od maminky za dokončení kvalifikace ♥



Mickey Mouse - co na to říct :D





A že doma jedu - pomeranče ♥


Obě přečtené a můžete se těšit na články :)


Nutnost - rolničky, rolničky, kdopak vám dal hlas ... ;)


Hrneček z design weeku


Ne, neodolala jsem, protože téhle nádheře od MACu nešlo odolat ❆




Svítící parohy a svetr - na to že byl black friday jsem se docela držela :D



Můj ušák ♥♥


Nové spotřebiče jsou také zapotřebí - mikrovlna (Barny)



Prostě BO-ŽÍ overal, ve kterém se producíruji teď doma furt a unicorní hrneček? Musela jsem :)



V nanu-nana mají (měli) nádherné ozdoby a dekorace



Tesco


Z Vánočních trhů


H&M



A Kik







Jak já říkám - chlupy. Aby mi na židli nebyla zima


Miluju svojí konvici, fakt




Čtvrtý díl případů Kim Stoneové a nová kniha Liane Moriarty


Ne, není to tu znovu, to jen já si musela skočit pro další ozdoby a ještě nějaké dekorace






Stylová sklenička na Vánoční pití


Tak tohle když jsem viděla, nemohla jsem to tam nechat. Miluju Malého prince od dětství a tahle obrázková kniha? Nejkrásnější 






Primark - a neříkejte že ta cestovní kosmetická taštička není hezká :D a měnící se tričko s Bradavicemi



Chloé




Mam Dolce Gusto a teď mám i Tassimo - to se ale mám :)


Co pěkného jste si pořídily Vy?

14 komentářů:

  1. Obrázková kniha Malého prince je nádherná, moc se povedla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik krásných vánočních ozdob, to bych brala hned :) overal chápu, taky jsem si jeden před Vánoci (správně ulítlý) koupila a chodím v něm tady často :D přivezla jsem si nedávno z Primarku spoustu oblečení :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  3. Ta obrázková kniha je super! Úplně mě to vrací do doby, kdy jsem Malého prince hrála na dramaťáku!
    karelzzilla.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Úplne skvelý článok.:) Toľko krásnych vecí, až mám chuť ísť do Primarku. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera, vždycky jsem si při pohledu na nějakou dekoraci řekla, že je opravdu úchvatná a zatím asi nejhezčí, co jsem spatřila, ale čím dál jsem rolovala, tím se další a další objevovaly a nemělo to konců! Tolik krásných věcí, proboha, jak jsi k tomu všemu mohla přijít! :O :D Ani v obchodech jsem nenarazila na takové kousky. U tebe se to muselo jen blyštit přes Vánoce, taková nádhera!
    A ta knížka Malého prince je prostě kouzelná! I ty hrníčky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, a to mám pocit že těch dekorací mám málo, takže příští rok určitě znovu :D Ta kniha Malého prince je úplně pohádková, samotný příběh je krásný a takhle udělané je to ještě krásnější ♥

      Vymazat
  7. Dobrý den, přátelé, jsem Adrea Maria ze Štokholmu. Jsem zde na tomto blogu, nemám opravdu moc vědět, jak to funguje, ale jsem si přečetl dobré příspěvky z tady, tak hezké a zajímavé blogové příspěvky ... Na blogovém fóru jsem četl svědectví o tom, jak obnovit ztracený vztah k tomu, aby manželství fungovalo, také chci přidat trochu z mých vlastních životních zkušeností to bude užitečné pro tolik lidí, kteří si četli toto, kteří možná hledají řešení, aby přinesli zpět ex lásku parter a obnovili zpět ztracený vztah, jako vrátit se s bývalým obchodním partnerem, také zachránit rozbité manželství a jak zastavit rozvod.
    Přečtěte si můj pravý život manželství svědectví, jak jsem dostal moje ex láska návrat domů do 32 hodin,
    Oženil jsem se s Andersonem před 6 lety, nemohl jsem porodit dítě, otěhotněla jsem několikrát a po tolika letech manželství jsem se přestěhovala. Jednalo se o velký problém mezi mnou a mým manželem Andersonem, věří, že veškerá naděje je pryč a chyba byla moje, že ne otěhotněla, rozdělil se se mnou kvůli tomu samému problému, že jsem nemohl otěhotnět, vysvětlil jsem mu a udělal vše pro to, aby ho pochopil, že ho přivede zpátky domů, navštívil jsem lékaře pro osobní poradenství, chci svého manžela zpět do mého života ho tak moc miluju. Modlil jsem se, aby se se všem vrátil, dělal jsem mu sliby a členové rodiny s ním mluvili, že problém není mým, že nemám dítě, ale odmítl. Vysvětlil jsem svému manželskému problému svého nejlepšího kamaráda, kolegu z pracovního úřadu, a navrhla, že bych se raději obrátil na spirituální láskyplné kouzlo, abych vrátil mého manžela domů a žehnal mi s plodem lůna. Už jsem četl tolik online o tom samém spellcasterovi, že moji přátelé mi doporučili, abych kontaktoval Dr. Oduduwa, velkého bylinky z tropické oblasti Sahary afrikana, který mi může pomoci vypustit lásky, aby mě vrátil domů, ale Jsem ten druh, který nikdy nechtěl věřit v duchovní sílu nebo kouzla, neměl jsem jinou možnost, že jsem to zkusil, posílám zprávu na soukromou kontaktní adresu Oduduwa na pravopisný kanál. Oduduwa mi řekl, že mi může pomoct, ujišťuje mě, že se mnou není žádný problém, že všechno bude v pohodě během 7 dnů od hláskování a okouzlujících modliteb, věřím a trpělivě čekám na sedmý den, který přijde, protože nemůžu čekat, moje srdce touží splnit. Oduduwa duchovního pravopisce hodil hláskování do vzduchu a udělal v mé noci v chrámu všechny ostatní kouzla hláskování.
    Překvapivě byl druhý den kolem 16.00 hodin. Dostal jsem telefonát z neznámého čísla, a tak Anderson můj manžel, který mě volá po telefonu, byl jsem tak šťastně ohromen, odpověděl jsem na telefonát, hle, to byl hlas mého manžela, měli jsme dlouhý rozhovor a omluvili se mi. vrátí se domů do 7 dnů, jak to řekl Oduduwa. Dva měsíce poté, co jsem se cítila jaksi horečnatě, navštívila jsem rodinného lékaře, abych se podívala na vyšetření. Hle, tři týdny jsem těhotná poté, co se můj manžel vrátil domů.
    Dneska jsem šťastná, druhý den minulého měsíce jsem porodila chlapečka, po tolika letech v manželství bez toho, abych měla dítě, Oduduwa se vydala kouzlem kouzla, aby mne vrátila domů ke mně domů a připravil bylinné kořeny tradiční otrava medicína pro mé těhotenství mít dítě.
    Radost a štěstí srdce je příliš mnoho, už jsem slíbil Oduduwovi, aby se podělil o mé dobré svědecké svědectví o jeho dobré práci poté, co byl výsledek úspěšný, bylo velmi snadné a jednoduché pro mě pracovat a následovat instrukce Dr.oduduwa. Dokonale pracuje pro mě bez jakéhokoli vedlejšího účinku. Mám dobrý úmysl sdílet tuto dobrou zprávu zde, aby někdo s podobnou krizí manželství / vztahu naléhavě kontaktoval prostřednictvím:
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
    WhatsApp č .: +2348135842629

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥