středa 21. března 2018

ŠÍLENÉ VÝČITKY

Ahojky :)


Jak už je asi známo, knihy od L. Moriarty mám hodně ráda, takže když vyšla tahle kráska, utíkala jsem do knihkupectví :) To už je nějaký čas, jenže já teď byla dost neaktivní, takže s knihou přicházím až teď :D
Stejně tak to bude s dalšími knihami, mám jich načteno dost a dost a stejně tak vymyšleno hodně článků, ale nějak jsem se nedostala (jak vznešeně napsáno, prostě jsem byla líná) k tomu je sepsat. Nebudu to už ale okecávat a přejdu rovnou k věci :)


Kniha je především o třech párech, i když bych řekla, že dva jsou hlavnější ...
Erika je účetní, má problémy s matkou, která shromažďuje věci. Vždy tvrdila že nechce děti, ale v poslední době možná změnila názor, její manžel Oliver by dítě chtěl, jenže to jaksi nejde a tak vymyslí plán. Erika má totiž dobrou kamarádku Clementine, ta má s manželem Samem dvě krásné holčičky. Erika s Oliverem se chtějí po Clementine něco, co není vůbec lehké ... jenže v den, kdy se jí chtějí zeptat a Clemetine má i s rodinou přijít na návštěvu, pozve Eriku a Olivera soused na grilování s tím, že mají přivést i Clementine s rodinou.

Clementine je z návrhu trochu v šoku a Erika omylem uslyší její reakci, není ale čas něco řešit a oba páry se vydávají na grilování. Tam se trochu popíjí a stane se něco, co všechny přítomné zasáhne.
Clemetine se Samem se odcizují, Erika, která má díky kombinaci prášků a alkoholu okno, se snaží vzpomenout si, co zapomněla a všichni se cítí trapně a provinile ...
Co se stalo na zahradní párty? Na co Erika zapomněla?
To jako vždy najdete v knize ;)

Osobně mi některé věci trochu vadily, ale celkově se mi kniha líbila a doporučuji. Jako vždy :D



6 komentářů:

  1. Neslyšela jsem o ní, ale vypadá zajimavě :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně se mi hodně líbila, ale já jsem zaujatá, mám tuhle autorku ráda :D

      Vymazat
  2. Knihu neznám, ale podle popisu zápletky to vypadá na zajímavý příběh. Zkusím po ní kouknout u nás v novém knihkupectví :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se zápletka hodně líbila a stále jsem čekala co tedy bude :D

      Vymazat
  3. O téhle knize jsem ještě neslyšela, ale mrknu na ní nějak blíž, vypadá skvěle:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy vyhlížím nové knihy od téhle autorky :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥