čtvrtek 17. srpna 2017

Volám o pomoc - SOOS a okolí :D

 Ahóóój 🚗


Vítejte u dnešního článku, který je zcela neplánovaný a spontánní :) Dneska jsem byla na výletě a ták moc se mi to líbilo, že jsem se rozhodla rovnou sepsat článek - no, hlavně postnout milion fotek 😂 Byla jsem se podívat v Národní přírodní rezervaci SOOS, no a pak taky v Motýlím domě a ve Františkových lázních. A jelikož jsem ještě plná dojmů, mám strašnou potřebu Vám to hned ukázat a hodit to sem. Možná za to můžou ty měsíce, kdy jsem se blogu tolik nevěnovala, možná je to tím, že se začínám cítit lépe a vzpamatovávám se z toho všeho, co se stalo. 
Předem se omlouvám za ta kvanta fotek, ale já si prostě nemohla pomoct a nechtěla jsem vybrat jen pár nej nej a prostě jsem se rozhodla dám sem skoro všechny (ano, skoro, asi 5 -10 jsem si nechala pro sebe). Vím že jich je moc, ale já třeba miluji články s fotkami kde si můžu všechno prohlédnout, miluju fotky ♥ a ani jsem je nechtěla dávat do koláží, protože to já taky nemám ráda na jiných blozích a mně se to líbí rozděleně, takže to samozřejmě u sebe na blogu budu mít tak jak se to líbí mně. To snad pochopíte a je jasné že každý má jiný vkus :) 
A teď už nebudu zdržovat a hurá na to ;)

Jak název článku asi vypovídá, vydala jsem se s mamkou do SOOSU. SOOS je národní přírodní rezervace u Františkových lázní. Jde o jednu z nejvýznamnějších rezervací v Česku, jsou zde rašeliniště i minerální slatiniště a také mofety - bublající bahenní sopky. Rezervace má okolo 220 hektarů. 
Taky je zde muzeum a expozice Dějiny země s dinosaurama - haha kdo pozná z jakého filmu jsou? 



A jdeme - musím říct, že jsem byla okouzlená :) Krásná příroda, vyvřeliny, potkaly jsme žabičku a několik mini ještěrek (dle mého draků), takže jsem se strašně bála, protože já žáby a ještěrky apod. moc nemusím :D ale dala jsem to. Na fotkách uvidíte cestičky, rašeliniště, mofety, prameny ... no však uvidíte ;)























Tady je ta ještěrka, kdybyste jí někdo neviděl ;)




Mamka říkala že to smrdí, já furt nic necítila, tak jsem se nahnula až těsně nad to , zhluboka se nadechla a booože to byla síla. Radím Vám, nedělejte to, ne, ne, ne ... měla jsem to v nose ještě dobrých 15 minut poté




Je zde taky záchranná stanice :)





Jeden ze suvenýrů ♥




Po procházce v SOOSU jsme se vydaly do Františkových lázní, ale udělaly jsme si malou zastávku v Motýlím domě :)







Pak jsme dorazily do Františkových lázní, které jsou opravdu krásné a já mohu jejich návštěvu jen doporučit :) Nejprve jsme si trochu prohlédly park a okolí, protože jsme tamtudy mířily, pak jsme si našly restauraci kde se konečně najíme a řeknu Vám, jídlo bylo vynikající. My tedy seděly venku, protože bylo krásně, ale ten interiér, to bylo něco překrásného. Starý klavír, psaný stroj, stůl se šachovnicí ... no krása. Bylo to v Café Illusion History- Restaurant a i na stránkách uvidíte jaký krásný interiér tam je :) Potom jsme si prošly kolonádu, koupily suvenýry, napily se z pramenu a frčely jsme domů :)






















Na cestě domů ;)


Suvenýry :) Prstýnek už jsem si nechala na ruce ♥


10 komentářů:

  1. Krásné fotky i místa, tam bych se ráda podívala ��

    OdpovědětVymazat
  2. O SOOSu jsem nikdy předtím neslyšela, ale vypadá to tam zajímavě, to místo prostě musí mít své kouzlo. Škoda, že to mám tak trochu z ruky. Františkovy lázně taky vypadají krásně, ale v těch jsem taky nikdy nebyla...

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě místa jsou krásná, každé trochu jinak 😉

      Vymazat
  3. Pane jo krásné fotky, do SOOS se musím podívat, stejně tak jako do Františkových lázní, tam už chci dlouho :) Ten prstýnek je hezký.

    Také ti děkuji za moc milý komentář u mě na blogu, budu ráda, když se budeš i nadále vracet :)

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Do Františkových lázních se chci dlouhou dobu podívat i já :) A až tam budu, tak určitě nevynechám ani SOOS :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, byla by škoda to vynechat když je to tak blízko 😉

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥