středa 4. října 2017

Random ZÁŘÍ

Ahój 🍀


Tak je tu říjen, blíží se nám zima, podzim dokonale převzal žezlo po létu a venku prší, jsou mlhy a na zem padá barevné listí :) A je to krása ... ale já jdu ještě trochu zavzpomínat na září, kdy bylo ještě tu a tam opravdu vedro a doufám, že půjdete se mnou. Tradiční nálož fotek je tu ;)   Při psaní totohle článku jsem měla trochu problém s výběrem fotek, což jsem nakonec vyřešila tím, že jsem nechala všechny :D To ještě poznáte. A taky Vám představím svoje nové práce - ano, množné číslo, mám totiž dvě ;) ♥

1. září - pátek, poslední den přípravného týdne před začátkem školy, bylo trochu zamračeno, poprchávalo, ale já si vzala mikču s Mickey Mousem a vesele vyrazila :)


Harry Potter, moje srdcovka, zas a znovu ♥


Taky máte rádi Oscara Wilda?


Občas se tu tak zmíním že v poslední době nemám nejlepší období, co mi hodně pomáhá je tohle - psaní článků :)



4. září - první školní den a můj první oficiální den (kromě přípravného týdne) v roli paní vychovatelky ♥ Nastoupila jsem totiž jako vychovatelka do jedné základní školy v Plzni a zatím jsem hodně nadšená. Mám přípravnou třídu a čtvrťáky a jsou super


Ale to vstávání na ranní družinu (kterou mám 3x týdně), mi dává zabrat :D


No a moje druhá práce? Na částečný úvazek dělám učitelku v MŠ


Aby bylo to ráno příjemnější


Kinoooo - toho bylo v září dost a dost. Tulipánová horečka ;)


Poslední práce a už se můžu vrhnout pořádně na závěrečnou práci ;)


Do školy - ne do práce, ale do mojí školy aneb poslední výukový víkend, pak už "jen" závěrečná zkouška a konec


Znáte takový to jak v neděli ráno jedete do školy, prší a najednou vám klekne autobus rovnou uprostřed křižovatky? Ne? Já jo :D


Ve škole, jojo, přednášky, to je moje


Při procházce se školkou jsme objevili volaké zdivo (první případ toho že jsem nevěděla jakou fotku vybrat)




Mezinárodní festival DIVADLO byl opravdu zážitek. Tak za prvé jsem byla na zahájení, takže před hrou probíhaly proslovy, které se ještě překládaly do angličtiny, což trvalo půlhodiny. Ale to nejlepší mělo teprve přijít. Jelikož to byl MEZINÁRODNÍ festival, tak u nás účinkovali také různé soubory z různých zemí. Já šla na zahajovací hru ZLOČIN A TREST. Bohužel mi nějak uniklo, že to bude hrát Maďarský soubor, takže ... to bylo celé v maďarštině :D Sice byly nahoře titulky, ale to jako stejně nebylo ono, navíc se občas zasekly, takže pak běžely rychle za sebou a to se přečíst nedalo. Navíc to byla nějaká napůl moderní inscenace ... no prostě jsem si to opravdu užila a myslím, že na to jen tak nezapomenu 😂



Takhle jednou na véče - na výborný véče



Zkoušela jsem jestli to bude fungovat a docela dobrý :D


Článek o pouti už tu byl, tak jen takové připomenutí



Můj miláček


Z Primarku . nejlepší, Minnie


Byla jsem na hokeji. Plzeň vs. Sparta ... a pak jsem rovnou přemýšlela kdy půjdu přístě


Kino no, zase


První družinový výrobek


Případ druhý kdy jsem si nemohla vybrat. Prskavka - jo, někdy si jen tak prskam, pro radost




Na výrobky - špachtle, 400 ks


Domácí, mňam


Hm, jo no ...


28. září, státní svátek, tak jsem si dala do nosu. A jelikož ráno nedávali žádné pohádky, tak jsem si pustila animovanou Krásku a zvíře



Festival vína - o tom pro změnu článek teprve bude


Podzim je prostě nádherný


Houby nejím, přesto jsme s maminkou vyrazily, protože procházet se po lese, to já zase můžu. Byla krásná mlha, našly jsme studánku a i ty houby :)




To je artefakt, z naleziště


Joo, konečně u kadeřnice



To je výsledek, ale mezitím je ještě Mína (ta aby se někam nevetřela) :D


To jsou ty naše malinky


Poslední případ kdy jsem si nemohla vybrat ... ona je všude krásná





6 komentářů:

  1. To máš krásné práce teda. :) Tak ať ti to hezky jde! :) Jinak ale v 6 hodin já už bývám na vestě do práce. :D Ale chci to změnit, tohle brzké vstávání mě totálně ničí. V létě to ještě jde, ale jak začne podzim, tak je to šílené. I když jdu spát brzy, prostě jakmile vstanu dřív než v 6 (vstávám teď před pátou), tak se celý den už neproberu. :/


    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super, že děláš dvě práce a ještě s dětmi, musí to být fajn :) já byla za měsíc v kině dvakrát, ale na hororech. Jinak ti závidím tu cukrovou vatu, hned bych zašla na nějakou pouť :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  3. super random, mám rada také objemné články :) ako sa ti inak páčila Tulipánová horúčka? ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. fuu to je fotiek :) taká práca v školke by ma bavila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super .. s drobcami si tiež dávame niečo ako HP maratón :D Je to taký nás filovo-rodinný zážitok :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat
  6. Mňááám na ten zákusek jsem dostala obrovskou chuť :D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥