středa 14. února 2018

KRÁSNÉHO VALENTÝNA ♥

Ahojky :) 


Dnes je 14. února a tedy svatý Valentýn. O tom, proč jsem tento svátek vždy slavila, i když tu americkou verzi tak úplně nemusím, už jsem tu kdysi psala a znovu to rozebírat nebudu, dnes píši kvůli něčemu jinému :)

Na tento den, stejně jako na 1.máje, je krásné, když máte partnera ... ale jde to i bez něj. Myslela jsem si, že teď, když jsem po 8,5 letech sama, se budu chtít tomuto svátku vyhnout, budu chtít usnout 13.února a probudit se až 15.února ALE není tomu tak

Uvědomila jsem si, že nemusí jít pouze o partnerskou lásku, nemusím mít přítele, abych mohla být v tenhle den (který jsme vždy oslavili spolu) šťastná. Uvědomila jsem si, že mě má tolik lidí rádo a já je a že to je také LÁSKA - kamarádská, rodinná. A pokud jde o rodinu, je to láska trvalá, taková, která mě neopouští ani v nejhorších dnech mého života, rodina mě miluje bezpodmínečně, i s mými chybami. A stejně tak já miluji je. A také jsem si uvědomila, že mám ráda sama sebe. 
A i přesto, že dnes budu sama, budu mít sama sebe a sama se sebou to oslavím. Ano, to je ta sebeláska, psala jsem o ní v článku s plány na rok 2018 a je tu zase ♥
Mám se ráda, miluji se a i když bych asi měla přidat, protože se často kritizuji a nevážím si sama sebe dostatečně, přeci jen se mám ráda tak, že to oslavím :D

Dnes jsem se probudila sama, bez zvonění budíku, tedy krásně odpočinutá a plná energie. A na mobilu na mě už čekala SMSka od sestry s přáním k Valentýnu, jelikož láska nemusí být vždy od muže. Pak přiběhla moje kóča a potulila se ... prostě krásné ráno a já v něm viděla ty podoby lásky. I zvíře vás miluje a je mu jedno jestli je 14.únor nebo 25.březen, prostě vám miluje. A ta láska za to také stojí. 

Po tomhle krásném ránu se vydám do práce, ale po ní po ní si půjdu udělat radost. Koupím si květinu, něco pro radost (že by knihu?), dám si vynikající kávu a dopřeji si zákusek, zacvičím si ... udělám si prostě krásný den. Jen pro sebe a sama se sebou.

Takže ať slavíte Valentýna s někým nebo sami, přeji Vám, abyste si ho krásně užili a užívali si lásku. A Vám, kteří ho neslavíte, přeji krásný den. Vám, co máte partnera, přeji mnoho příjemných společných chvil a Vám, co žádného nemáte a možná se vám to tak úplně nelíbí přeji, abyste si i přesto tenhle den, ale i jiné užívali, pokud lásku hledáte abyste jí brzy našli a pokud nehledáte a v tuhle chvíli si užíváte single života, abyste měli spoustu krásných dní a zážitků :)

♥ KRÁSNÉHO VALENTÝNA ♥


12 komentářů:

  1. To je hezké :) Tobě také užitého Valentýna :) Láska má spoustu různých podob, ať už je to se zvířetem, kamarádkou nebo rodinou. Hlavně si ten den užít po svém tak, abychom byli spokojeni :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, důležité je si to užít - ať je to, co je to :)

      Vymazat
  2. Užij si Valentýna po svém :-) Já marodím a ještě jsem doma sama, tak možná nakonec nějaké to překvápko bude, ale i kdyby nebylo tak nevadí, každý den je krásný, nejen Valentýn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já si teď dělám ty radosti dost často, ale i Valentýn se dá skvěle "využít" :D

      Vymazat
  3. Taky přeji krásného Valentýna :) .. určitě nejde jen o lásku partnerskou, je dobré udělat radost třeba rodině, kamarádům, mazlíčkovi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak sama píšeš, láska je všude kolem nás ♥ Ne vždy partnerská, ale rodinná, sourozenecká, přátelská je tu vždy ♥ Doufám, že sis Valentýn patřičně užila :) my ho s přítelem proleželi, oba nás chytla nemoc :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek se skvělou myšlenkou. Valentýn je krásný svátek, i když není úplně náš. A láska opravdu není jen partnerská, člověk si musí uvědomit, že láska pochází i z rodiny, kamarádství nebo i od toho mazlíka. ♥
    Snad jsi měla příjemný den a bude takových dní více i mimo Valentýn a 1.máje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, láska je všude, chce si to jen si jí všímat a nebrat jako samozřejmost třeba právě tu rodinnou, i ta je důležitá a vzácná :)

      Vymazat
  6. Tak to je moc pěkný, že takhle dokážeš říct, že se máš ráda! :) Moc krásný, že vnímáš Valentýn i takhle, což hodně lidí tak nebere :). Já Valentýn upřímně neslavím :), ale tohle mi přijde dost hezké ! :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já ho tak vždy vnímala, ale teď, když jsem po delší době sama, to vidím ještě více :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥